Gå til innhold

BK: Sunny Flower

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes dette var flott Jan Erik, personlig ville jeg hatt det ørlite mer mittstilt.

Takker.Vurderte det,men så får en kjeft for att det er for midtstilt..hehe.Neimen ikke lett å tilfredsstille alle nei :dribble:

Men kan se du har mye rett her..ett noe større kutt på venstre side hadde nok gjort seg ja.Flott tips;)

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Den er jo godt gjengitt den georginen, Jan Erik. Er ikke helt enig i utsnittet, men her er mange muligheter alt etter hvor mye du har å gå på - denne tror jeg faktisk også kunne fungert godt med midtstilling :yes:

Har jo mye å gå på her,tok bilde med blomsten til høyre i bildeflaten,så ett kraftigere kutt kunne nok gjort seg ja..ser på det jeg vet du;)

Lenke til kommentar

Vakkert lunt fint og behageligt bilde med vakkre farger og en fin komp.Knoppen synest eg balangserer helheten i bilde å bør være der.

Takker.Hadde knoppen vært mer fristilt fra stilk hadde den nok blitt fjernet med content aware i cs5,men fint du synes den passet..kanskje passet på å fått med hele da :roll:

Ja ta med hele og hold komp,personligt likte eg bilde med denne komp,ser andre vil ordne på det,men vi er ikke lik :) e.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...