Jan Erik Engan Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Sunny Flower Bildet er fjernet. Beskrivelse: Lagt på ørlite mer lys på blomsten,ellers som det er..ja ett lite kutt på venstre side måtte til.Knoppen i bunnen burde ikke hvert der,men lot seg ikke fjerne uten spor;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Dette ble jo kunst til å ha på veggen Vakkert. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Dette ble jo kunst til å ha på veggen Vakkert. Hyggelig å høre Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Syntes dette var flott Jan Erik, personlig ville jeg hatt det ørlite mer mittstilt. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Syntes dette var flott Jan Erik, personlig ville jeg hatt det ørlite mer mittstilt. Takker.Vurderte det,men så får en kjeft for att det er for midtstilt..hehe.Neimen ikke lett å tilfredsstille alle nei Men kan se du har mye rett her..ett noe større kutt på venstre side hadde nok gjort seg ja.Flott tips;) Endret 27. september 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
karoald Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Dette vart fint-gode farger-eg hadde kutta mer på vengstre side-men fint til postkort med tekst på vengstre side da. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Dette vart fint-gode farger-eg hadde kutta mer på vengstre side-men fint til postkort med tekst på vengstre side da. Takker og bukker Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Som en sol i alt regnet - flott og skarp Georgine. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Som en sol i alt regnet - flott og skarp Georgine. Tusen takk Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Den er jo godt gjengitt den georginen, Jan Erik. Er ikke helt enig i utsnittet, men her er mange muligheter alt etter hvor mye du har å gå på - denne tror jeg faktisk også kunne fungert godt med midtstilling Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Den er jo godt gjengitt den georginen, Jan Erik. Er ikke helt enig i utsnittet, men her er mange muligheter alt etter hvor mye du har å gå på - denne tror jeg faktisk også kunne fungert godt med midtstilling Har jo mye å gå på her,tok bilde med blomsten til høyre i bildeflaten,så ett kraftigere kutt kunne nok gjort seg ja..ser på det jeg vet du;) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Vakkert lunt fint og behageligt bilde med vakkre farger og en fin komp.Knoppen synest eg balangserer helheten i bilde å bør være der. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Vakkert lunt fint og behageligt bilde med vakkre farger og en fin komp.Knoppen synest eg balangserer helheten i bilde å bør være der. Takker.Hadde knoppen vært mer fristilt fra stilk hadde den nok blitt fjernet med content aware i cs5,men fint du synes den passet..kanskje passet på å fått med hele da Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Vakkert lunt fint og behageligt bilde med vakkre farger og en fin komp.Knoppen synest eg balangserer helheten i bilde å bør være der. Takker.Hadde knoppen vært mer fristilt fra stilk hadde den nok blitt fjernet med content aware i cs5,men fint du synes den passet..kanskje passet på å fått med hele da Ja ta med hele og hold komp,personligt likte eg bilde med denne komp,ser andre vil ordne på det,men vi er ikke lik e. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Feiende flott gla`bilde, rett og slett. Kompet funker bra i mine øyne. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Feiende flott gla`bilde, rett og slett. Kompet funker bra i mine øyne. Hyggelig å høre..tatt i går ettermiddag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg