Emily26 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Vil svært gjerne finne ut når en gutt jeg har keen på har bursdag, vet som sagt for og ettenavnet pluss bostedsadressen. Noen som vet hvor jeg kan finne ut av slikt? Jeg kjenner ingen som kjenner han, så har ingen jeg kan spørre:P Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Facebook Står ikke oppført der, nytter heller ikke og søke på skattelistene da det er kun fødselsår som kommer opp. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det var mulig for et års tid siden, men er fjernet fra allmenne opplysningsregistre. Før fikk man opp fødselsdag i gulesider, og kunne bl.a sende blomster. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 God gammel stalking er vel det eneste rette her? Evt spør han eller mora hans Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Prøv Birthday.no, den fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Støtter sistnevnte (skulle nevne det selv, men... ) Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 http://iam.no/ har fine filter muligheter. Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Prøv Birthday.no, den fungerer veldig bra. Takk! fant ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå