V. Haugen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Norsk app-utvikler håver inn 65 000 kroner - om dagen! Håkon ble rik på mobil-app Lenke til kommentar
Beldor Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er bare å gratulere! Han har oppnådd det mange drømmer om Kult at det taes frem de som lykkes i det, skaper motivasjon for oss andre som holder på! Er spennende hvordan markedet har åpnet for mindre firmaer og enmannsforetak når det gjelder spillutvikling. Hadde været morro å fått litt inblikk i hvordan han har drevet markedsføringen, men det er kanskje hemmelig Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Dagens samfunn med nett og apps fører jo til sånne ting, det er ganske interssant med denne samfunnsutviklingen (er den feks heldig?), der man mer eller mindre tilfeldig blir en slags vinner i et oppmerksomhetslotteri, og pluteselig får masse inntekter (for all del, jeg sier ikke at han ikke har jobbet, eller at spillet ikke er bra, men det finnes hundrevis av spill med tilsvarende kvalitet som ikke har vært like heldig). AtW 1 Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 All cred til han! Spiller dette utrolig mye selv! http://www.hvpu.no/ord Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Kostnader på 30000 i måneden? Lever livet han her tror jeg Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Kostnader på 30000 i måneden? Lever livet han her tror jeg Det er snakk om driftskostnader for firmaet, dvs servere, drift, og reklameutgifter... Lenke til kommentar
iPaal Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 6-7 millioner første året? Må da være dumt å bruke opp meste parten av det på en bil Lenke til kommentar
izihbo Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Joda, greit å drømme seg bort, men håper ikke han faktisk HAR tenkt å kjøpe en sånn bil, med bare noen "få" millioner på bok så blir den bilen faktisk en stor prosent av pengene - rett ut vinduet. Nå kommer straks vinteren også... Lamborghini på snøen da gitt, oh-hoy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg