Gå til innhold

Kjøpt meg Wii, anbefalinger til spill ? ?


Redlot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan gi deg en flott liste over spill du må/bør skaffe deg:

 

Super Mario Galaxy 2

Super Mario Galaxy

Legend Of Zelda Twilight Princess

Super Smash Bros Brawl

Mario Kart

Kirby Epic Yarn

New Super Mario Bros

Metroid Other M

Metroid Triology

Donkey Kong Country

Super Paper Mario

 

Viss du har anledning til å importere bør du gå for også Xenoblade Chronicles

Disse spillene jeg ramsa opp der hadde jeg skaffet på flekken. Har disse i samlingen min og noen andre også.

Der er det mange timer med underholdning for folk flest :)

Endret av iToMaN
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Toman har listet opp mange gode, men kan også anbefale New Super Mario Bros, Okami, Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure, Goldeneye, Silent Hill: Shattered Memories, Excite Truck og Broken Sword: Shadow of the Templars (The Director's Cut). Sonic Colors skal også være bra, men det har jeg ikke testet enda. Samme med Resident Evil Wii Edition.

 

Mitt favorittspill til Wii er Another Code: R, men det er nok ikke et spill som passer for alle. Du kan sjekke det opp hvis du gidder, men kan si at det er et veldig "tregt" spill med VELDIG mye dialog.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mitt favorittspill til Wii er Another Code: R, men det er nok ikke et spill som passer for alle. Du kan sjekke det opp hvis du gidder, men kan si at det er et veldig "tregt" spill med VELDIG mye dialog.

 

Har spilla Another Code: Two Memories på ds'en. Det var svinbra.

Er slike spill jeg digger mest! Veit du av flere spill som er slik?

Lenke til kommentar

Monster Hunter er en franchise som har gått meg hus forbi. Jeg tok en titt på noen videoer på Youtube, og det så jo ganske så bra ut!

 

Monster Hunter Tri er utrolig kult å spille online. Alene er det heller middelmådig siden det ikke har så mye historie å snakke om, men selve gameplayet er veldig bra, og samarbeidet gjør det fantastisk. Anbefales om du har noen å spille med!

Lenke til kommentar

Ja, jeg kjøpte det heller ikke før jeg viste at jeg hadde noen andre å spille med. Veldig rart at de ikke gidder å lage en skikkelig historie til det, da ville spillet hatt så mye større potensiale her i vesten.

 

Hadde Wii hatt et skikkelig kontobasert onlinesystem, så kunne vi her inne organisert felles spilling, men slik som det er nå, så kjenner jeg at det er mer stress enn verdt det dessverre. Får ta det på Wii U!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...