Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sviktet i stundens alvor!

Slughorn

Anbefalte innlegg

Heisann

Her ei helg ble det litt action med ei dame jeg har kjent en stund. Liker henne fryktelig godt, og har vært forelsket lenge.

Første gangen vi skulle ha sex, gikk alt fint helt til jeg skulle trenge inn i henne. Da sviktet rett og slett potensen min helt, og jeg ble helt slapp. Var ganske beruset på alkohol på dette tidspunktet, så vi tenkte at jeg bare hadde fylletiss.

Dagen etter prøvde vi igjen i edru tilstand. Under forspillet var jeg steinhard, men når hun tredde på kondomen ble jeg igjen slapp..

Fikk den såvidt opp igjen med litt mer kosing, men når jeg skulle trenge inn i henne ble jeg slapp igjen. Helt sykt frustrerende, ble utrolig sint på meg selv.

Skjønner ikke hvorfor dette skjer, jeg synes jo hun er sykt tiltrekkende, så det gir ingen mening.

Har aldri hatt noe problem med potensen tidligere. Alt jeg ville i verden var å ha sex med henne, men neida.

Jeg tror hun ble ganske lei seg, fordi hun trodde det hadde noe med henne å gjøre, men det er så absolutt ikke sant. Vi har faktisk ikke snakket noe mye etter dette, tror kanskje hun ga opp. Selvfølgelig fryktelig trist, siden jeg er stormforelsket.

Nå er jeg nesten redd for å prøve igjen, fordi det kanskje skjer igjen. Er MEGET deprimert akkurat nå.

Kan noen fortelle meg hvorfor dette skjer? Har ikke så mye sexuell erfaring fra før.

, forresten.

Hilsen, mann 19.

Dette er skrevet på mobilen, så unnskyld for rotet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er noe som har nok skjedd for dem aller fleste flere ganger opp igjennom :)

Mange grunner til at dette kan skje, men stress og prestasjons angst kan knekke selv den største :p Og så gikk det ikke helt bra første gang så ligger det å lurer i bakhodet ditt og så går jaggu lufta ut av'n igjen...hehe.

Lenke til kommentar

Viktigst av alt: ikke gjør noen svær greie ut av det. Det blir en ond sirkel.

Gjør noe annet. Du sier piffen går ut akkurat i det biffbussen skal parkere i tunfiskbyen, så prøv å la være å parkere den der. Å gjemme salamien er uansett ulidelig kjedelig i lengden. Kanskje hun heller kan gi deg en lyskemassasje m/tilhørende flaggstangpolering? Eller kanskje du kan gi henne oppmerksomhet på andre måter? Hvis soldaten din desserterer, så bare la ham henge der - kanskje dama di har en gummivenn som kan brukes? Ellers klarer dere sikkert å tenke dere frem til andre ting som kan tjene samme nytten.

Det skal være morsomt, det er ikke en eksamen.

Endret av henrikwl
  • Liker 7
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...