Gå til innhold

Blokkere Spotify (og andre apps) fra Facebook Ticker?

ventle

Anbefalte innlegg

9 av 10 "innlegg" i den nye Ticker-boksen på facebook er oppdateringer om at den og den brukeren hører på den og den sangen på spotify. Totalt uinterresant for meg, får jo ikke med meg noe annet fordi spotify-postene drukner alt annet.

Kan man blokkere spotify fra tickeren på noen måte? I den vanlige nyhetsstrømmen kan man jo blokkere applikasjoner/tjenester, men i tickeren får jeg bare valget mellom å skjule ett enkelt innlegg, eller markere det som spam (jeg prøvde å markere alle spotify-innlegg som spam, men det har ikke fungert). Hvis jeg skjuler ett innlegg får jeg spørsmål om jeg samtidig vil fjerne den aktuelle brukeren fra vennelista, syns jo kanskje det var litt drøyt for å slippe å bli plaget av spotify-postene...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut til at dette har løst seg for meg nå. Det dukket til slutt opp en Spotify-post i den vanlige nyhetsstrømmen, og der fikk jeg valget om å blokkere alle innlegg fra spotify som vanlig i nyhetsstrømmen, og siden har jeg ikke sett noe fra Spotify i hverken nyhetsstrømmen eller ticker. Problem solved, men litt frustrerende at jeg må vente og følge med til det kommer en Spotify-oppdatering i nyhetsstrømmen (det tok ett par dager) for å kunne blokkere den, i stedet for å bare gå inn på kontoinnstillingene og legge Spotify til på svartelista - eller få valget om å blokkere dem fra postene i ticker.

Dinside har også kommet til samme konklusjon, men nevner ikke problematikken med at man må vente til Spotify dukker opp i nyhetsstrømmen (mulig de hadde flaks og slapp å vente så lenge).

Endret av ventle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...