Toobig Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hei. Har nå bestemt meg for å kjøpe en gaming pc, har funnet èn som er aktuell, men har ikke bestemt meg helt ennå. Link til pcen: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10180 Er dette et bra kjøp, eller er det noen andre som jeg burde gå for? Vil helst ha med skjerm i kjøpet å. Har ikke så mye peiling på å bygge pc så er litt uaktuelt Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg anbefaler deg å bygge selv. Dette er veldig enkelt og penger spart. Det meste står i manualen som følger med om hvor ting skal hen. Å er du i det minste tvil, så er det jo bare å spør om hjelp her på forumet. Pcen du linker til der er ikke noe bra i forhold til hva du kan få. Tenk litt på det med bygging, ser video guider på youtube o.l Det er ikke farlig å bygge selv, å det skal veldig mye til for å klare å ødelegge noe. Du må nesten gå inn for å ødelegge. Lenke til kommentar
Toobig Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Takk for svar, Kan vel tenke litt på å bygge selv, hvis det ikke er verre enn du sier! Kan jo lære litt av det å Trenger egentlig ikke noe bedre pc enn den, men da sparer man jo heller noe penger på det 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jepp. Hva er MAKS budsjettet ditt ? Å hva har du fra før? Mus, tastatur? Er det noe du tenker du vil at pcen skal være? stille? Stor skjerm tenkte du deg ? mvh Sveibuen Lenke til kommentar
Toobig Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Maks budsjett er vel 9000, har bærbar nå, så trenger egentlig alt nytt Ønsker at pcen skal kjøre de fleste spill som kommer nå snart, BF3 f.eks. Så har ikke tenkt til å bruke den til mye annet enn gaming og surfe på nett og sånne vanlige ting Skjermen burde vel være rundt 22". Har nesten ingen peiling på hvilke deler jeg burde ha og hva de brukes til, men tror jeg har noen kompiser som vet litt om bygging av pc, så skal høre litt med dem Lenke til kommentar
fflex Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Mitt forslag fra dustinhome.no Har lagt til alt bortsett fra operativsystem Edit: Ville kanskje vurdert dette hovedkortet: http://www.dustinhome.no/gigabyte-ga-p67a-d3-b3-p67-s-1155-atx/product/5010609104 170 kr spart Endret 27. september 2011 av fflex Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Her kommer min handle liste. Mus og tastatur må du nesten finne selv, det samme med trådløst nettverkkort viss du skal ha det. Trenger du en SSD, som er å anbefale, så anbefaler jeg denne sterkt: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=630674 Lenke til kommentar
Toobig Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Kult! Skal se på de 2 listene, hvordan er de iforhold til den jeg linka i første posten? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Disse to listene som er blitt linket er MYE bedre en den du linket til i første post Glemte høytalere/headsett i min link, men det er også smaksak Endret 27. september 2011 av sveibuen Lenke til kommentar
Toobig Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 oki, det er bra, skal få sett litt rundt og forhørt meg litt også kommer jeg vel frem til en liste etterhvert! Takk for hjelpen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå