Comma Chameleon Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hei, beklager om jeg ikke gjør alt riktig. Er sjeldent inne på datadelen av forumet. Har en bærbar Asus K51A som i det siste har begynt å tulle mye. Startet med at den plutselig begynte å låse seg når jeg startet Firefox. Så begynte den å låse seg når jeg åpnet Chrome og generelt rotet litt rundt inne på PC'n. Og av og til når pc'n starter opp vil ikke lyden fungere, skulle da prøve å sette den i hvilemodus og starte opp igjen (har brukt å funke før), men den kom aldri så langt. Stoppet opp underveis og må da bruke 'svenskeknappen' til å skru av. Beklager om dette ikke hjelper, men er vel de symptomene jeg merker. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å finne ut hva som er galt og evt fikse det? mvh uTukt Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Har du forsøkt F8 under oppstart og valgt "Last Known Good configuration" som burde gjøre susen hvis det er kommet noe grums i configurasjonen. Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Lenge siden den ble rengjort for støv? Prøvd å blåse den ren med trykkluft? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 -alias-: Skal teste det straks, gir beskjed om det fungerer. 3rd_SQD: Aldri gjort det Kan kanskje ha noe å si da. Må sies at gjestebruker fungerer helt fint. Begynner da å undre hva som egentlig er galt. Virus/noe program som har klikket helt? Tror kanskje det er på tide å formatere pc'n! Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hei! Det ser nok dessverre ut for at du muligens har fått virus eller noe. Sjekk opp virusscan i sikker modus. Trykk F8 ved boot og start sikker modus. Om du ikke lykkes med det, så anbefaler jeg at du kjører gjenopprettingskonsollen og blar tilbake en måned. Vennligst BmOnline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå