Dakine Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hei! Jeg er 16 år spiller fotball på et høyt nivå å trener fotball hver dag. 180 cm, +-70 kg ( 67kg nå). Jeg hater fisk, spiser aldri fisk. Det var litt informasjon om meg. Har lyst til å gå opp i vekt til ca 77-80 kg, muskelmasse selvfølgelig (ikke fett!) Vil beholde den six-packen jeg har, men trenger hjelp til selve vekten. Hvilket tilskudd burde jeg ta og hvor mye. Er helt blank på det men er villig til å punge ut litt peng for å kjøpe tilskudd som Omega 3, proteinshaker, kreatin.. you name it! Vær så snill hjelp meg! vil opp i vekt! Takk! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Udos Choice, Kreatin Monohydrat merket "creapure". Protein Isolat fra f.eks tn.no Lenke til kommentar
Dakine Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Sier meg veldig lite må jeg innrømme! skjønner att det er merker og sikkert veldig bra, men når jeg ikke vet hvordan jeg skal bruke dem så blir det litt håpløst. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ta Udos Choice etter hver middag, ta 5gram kreatin hver dag. Proteinshaker kan du hive i deg så mye du klarer av, men jeg pleier å holde meg til en om dagen. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Cluet her er vel å ligge i ett lite kcal overskudd i laang tid, samtidig som du trener mye. Tviler på at du går noe særlig opp i vekt med kun tilskudd, her trengs det ett godt kosthold Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 List opp for oss hva du normalt spiser. Samtlige brødskiver, middagsporsjoner etc i løpet av en dag. Og drikke som melk, brus etc. Vanskelig å si hva du trenger uten å vite hva du allerede får i deg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Enkle stikkord: - Moderat kalorioverskudd. (200-300 kalorier over ditt dagsbehov) Bruk en kalkulator på f.eks TN.no for å finne ut hvor mye du skal ha. - Sunne fettsyrer - Treige karbohydrater - 2-2.5 proteiner per kilo du veier hver dag Da vil du sakte gå opp i vekt på riktig måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå