Gå til innhold

hvit helly hansen jakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som vet en nettside hvor jeg kan finne en hvit jakke, med gul-hette, sånn som mange har, eller hvilken butikk. og ja jeg har sjekket på hellyhansen.no..

Er ikke det en god grunn til å ikke skaffe seg en sånn selv?

Basert på akkurat det, så regner jeg vel med det er en seiljakke du er ute etter.

31297001-4.jpg

 

Og hvorfor kjøper man seiljakke om man ikke skal seile også hvorfor velger man hvite jakker?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

noen som vet en nettside hvor jeg kan finne en hvit jakke, med gul-hette, sånn som mange har, eller hvilken butikk. og ja jeg har sjekket på hellyhansen.no..

 

Huff, motepolitiet ute å farter igjen. Hvorfor skal det være så vanskelig å svare personen på det h*n lurer på?

 

Du kan finne jakken på:

shop.hellyhansen.com

Pris: Salg, kr 3199,00,-

Str: Kun i XXL

Du kan evt kontakte kundeservice og spørre dem når de får inn nye størrelser på lager.

 

I tillegg finner du også jakkene på disse butikkene/sidene:

Gmax.no

Foreløpig utsolgt.

 

worldstore.no

Pris: kr 3240,00,-

Lenke til kommentar

Hehe, man kjøper rett og slett ikke en sånn jakke for å være moteriktig. Det er jo nemlig sånn som alle andre har. Men jeg har vært der selv! Kjøpte min for 1400 though. Anyways, H/H er god kvalitet, og de er veldig gode i regnvær!! Absolutt ikke det dummeste man kan investere i. Kanskje helst hvis man skal ut og seile.

Lenke til kommentar

Hehe, man kjøper rett og slett ikke en sånn jakke for å være moteriktig. Det er jo nemlig sånn som alle andre har. Men jeg har vært der selv! Kjøpte min for 1400 though. Anyways, H/H er god kvalitet, og de er veldig gode i regnvær!! Absolutt ikke det dummeste man kan investere i. Kanskje helst hvis man skal ut og seile.

 

 

Er du dum? Man kjøper den nettopp fordi den er moteriktig blandt fjortisene.
Hva slags spm er dette? Jævli mange voksne folk som også kjøper denne jakken, fordi den har god kvalitet og gjør jobben sin. Og er behagelig.

 

Du sier at man 100% ikke kjøper denne jakken for å være moteriktig. Det er feil. Veldig mange som kjøper denne jakken gjør det nettopp fordi den er moteriktig

Endret av Von-Matterhorn
Lenke til kommentar

Jeg trodde man var et år for sen med en sånn jakke i fjor høst... Er det ikke Henri Lloyd som er det hotteste hos fjortisser, hvis man først skal ha en sånn jakke? Selv om jeg mye heller ville valgt H/H-kvalitet hvis jeg først skulle hatt en seilerjakke (noe som jeg ikke ser for meg at skjer).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...