Okapi Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Mener AMD yter bedre på grafikk mens Intel har hakket bedre CPU. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Mener AMD yter bedre på grafikk mens Intel har hakket bedre CPU. Nå er jo U2300 en "gammel" CPU, og ut ifra Windows ytelse indeksen, så har den samme verdi som E-350. Men om det tallet sier noe som helst, er jeg usikker på. AMD yter en god del bedre på grafikken ser det ut til. Lenke til kommentar
dennis 89 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Min 1215B gir andre tall på opplevelsesindeksen. Jeg har henholdsvis 3,4 - 4,9 - 4,2 - 5,7 - 5,8, mens testen deres sier 3,9 - 4,9 - 4,2 - 5,6 - 5,7. Lurer på hva dette kommer av. (off topic: virker som om post-telleren min har nullstilt seg ) Endret 28. september 2011 av dennis 89 Lenke til kommentar
blues434 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Har nettopp kjøpt en 1215B med E-450 (nyeste modell) gjennom dustinhome Funker veldig bra til den prisen. Spiller alt av HD med cpu under 30 % vanligvis. Det er med GPU decoding på Har lest mye på amazon og newegg om at folk har hatt problemer med trackpad/touchpad. På min modell finner jeg ingen feil, så det virker som asus har gjort nødvendige endringer. Viftestøy er plager ikke. Normalt suser den ganske stille og under max belasting er vifta ikke plagsom. Kjører normalt mac, men denne er til reise noen ganger i året og da er det greit med en liten og billig netbook. Harddisken er det eneste treige med maskinen. Instalasjon av store programmer tar lang tid, men det er jo vanligvis noe man bare gjør en gang. Ellers er harddisken rask nok for normalt bruk av en netbook Spiller ikke, så kan ikke kommentere spill Anbefales som en rimelig netbook Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå