Deus Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Lure på hvilket kort jeg skal kjøpe, blir slitt mellom Ti450TV, 460TV, 500TV og 500Xp!! Er det noen som har noen erfaringer som kan lette valget mitt?? Lenke til kommentar
blackice Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: Deus skrev (2002-02-06 18:28):Lure på hvilket kort jeg skal kjøpe,blir slitt mellom Ti450TV, 460TV, 500TV og 500Xp!!Er det noen som har noen erfaringer som kan lette valget mitt?? GF4 korta er sluppet.... Da får du enda bedre ytelse... :smile: Et sikkert ting når det gjelder skjermkort er å kjøpe gainward da disse har vist seg å være veldig overklokkings venlige :smile: Se på http://www.tomshardware.com for test av gf4 Har du fortsatt tenkt å kjøpe gf3 så kjøp gainward kort med 3.8ns minne eller raskere hvis det finnes, det har en del å si for hvor langt du kan klare å klokke rammen :smile: Lenke til kommentar
InferniCa Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Kjøp Gainward GeForce 3 Ti 200... Det er veldig overklokkings-vennlig... Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Ehh.. har ventet lenge på at gf4 ska komme og mitt gf3 kort sak få finne seg en plass inni skapet :razz: Så snakker du på å kjøpe gf3??eehhhhh.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå