Lars Mathisen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Grønt Bildet er fjernet. Beskrivelse: Et lite motiv tatt nær foten av Lanfjordjøkelen i Loppa kommune. Ifølge de lokale har breen krympet bortimot 1km på denne siden de siste 15 årnene. Et glissent månelandskap med få grønne flekker. Grunnet regn og flatt lys har jeg valgt å gi dette motivet en enkel tonemapping for å dra med litt ekstra detaljer og bedre kontraster. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Her har du formidlett en fargeløs dal på en flott måte. Den grønne flaten med bekken leder blikket innover i bilde og det blir en flott dybdevirkning. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Veldig flott..... Lenke til kommentar
annrita Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Førr et kjempeflått bilde Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Et godt stykke arbeid på alle måter, et litt mørkt og dystert landskap, som "passer godt" til det du skriver om isen. Kunne gjerne ønsket en litt større versjon Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 godt bilde med dyster stemning. meget god dybde, liker det lave kamera standpunktet. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ein fin komp.og fint lys/farger----god dybde i bilde. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Nydelig naturbilde! Lenke til kommentar
KMNordby Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Dette liker jeg. En god 5er fra meg. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Grått trist og vakkert! Den grønne flaten løfter dette fra før av fine kompet ytterligere. Fin dybde i et dramatisk landskap. Liker bilde godt. Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Takker og bukker for kommentarene Hadde igrunn forkastet dette bildet før jeg i det hele tatt rørte i det. Under ei lita opprydding lot jeg det likevel få en sjanse.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg