Romis Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hei! Jeg vurderer sterkt å streame spill og alt mulig annet, og lurte på hva interessen er for det? Er det noe du kunne sett på, eller er det litt for kjedelig, og du ville kanskje heller spilt et eget spill selv? Jeg har muligheter for å streame tålig greit, og vet liksom ikke hva interessen er for en stream som spiller spill hele dagen med norsk kommentering. Fortell meg hva dere tror! Mvh, Romis. 1 Lenke til kommentar
Epile Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hele dagen? Forklar =) (Du kan da ikke spille 24/7 hele tiden, eller er dere flere som har planlagt dette?) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Hele dagen: 15:30-22:00 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Er vel bare å kjøre på det - er det bra content kommer sikkert noen til å se på, når de kan/vil. Ser ofte på streams mens jeg driver med andre ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå