Gå til innhold

Oppstartsproblemer!

Bikemech

Anbefalte innlegg

Hei,

Har nettopp installert nytt skjermkort (EVGA GTX 570) og ny RAM (Corsair Vengeance 8 GB) på mitt ASUS P7H55M-Pro hovedkort, men når jeg prøver å starte PCen så kommer den til Windows innlastningsbildet og så skrur den seg av. :cry: Har til og med prøvd å boote fra disk for evt. å reinstallere hele Windows-pakka, men ikke engang det lar seg gjøre!

Trenger virkelig litt ekspertise her. Flashet dessuten BIOS uten hell... samme greia fortsatt :thumbdown:

På forhånd TAKK!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg prøvd, hva jeg vil kalle, ALT... noe jeg fant ut nå var at når jeg satte i skjermkortet og koblet skjermen opp mot dette så fikk jeg i det minste opp bilde, men når jeg koblet av skjermkortet igjen og koblet skjermen rett hovedkortet så var det ikke noe output :ohmy:

I tillegg så gjelder jo fortsatt overnevnte problem... når PCIe-kortet er koblet inn og skjerm-delen fungerer som den skal er det fortsatt problemer med startupen... virker merkelig, men sånn er det :ermm:

Lenke til kommentar

Ja.... da ble det nytt hovedkort etter en del troubleshooting... viste seg at det var det som var ødelagt (mest sannsynlig) og nå kjører PC'en som en drøm igjen! Blir vel å sende HK'et tilbake ift. garanti tenker jeg.

Bare tenkte det kunne være greit å si hva "løsningen" var i tilfelle noen opplever det samme ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...