Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne en type låter. Vet verken sjanger, artister eller album - (hardcore techno og rap?)

Dr. Brodsky

Anbefalte innlegg

Til tross for at jeg er flink til å høre på musikk, har jeg aldri vært flink til å bedømme hvilken sjanger låter tilhører. Dette har vært greit nok, frem til nå. Nå leiter jeg etter navnet en sjanger, eventuelt artister som lager musikken jeg er ute etter.

Her kommer det. Jeg vil ha musikk som er blanding av hardcore techno og rap! Kunne tenke meg for eksempel Onyx rappe over beats fra 3 Steps Ahead, eller La Coka Nostra over beats fra Delta 9. Finnes det noe sånt? Hva heter eventuelt en slik sjanger?

Jeg finner en del tachno med rapping, men her er gjerne rappingen av en så lav kvalitet at jeg dør litt inni meg. Jeg finner også en del rap med ville elektroniske beats, men ikke "ville" nok.

Hvorfor jeg er interessert i å finne slik musikk? Jeg bare våknet en morgen og fant ut at det var noe jeg kunne likt.

Endret av Må jeg?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke helt. Han skulle vært sintere og en bedre rapper. Ser etter noe litt mer teknisk. I tillegg vil jeg gjerne få lyst å rive av meg håret av beaten, det fikk jeg ikke her; den var for snill.

Vågsbygd Handy er ofte inne på noe av det jeg er ute etter, men jeg skulle gjerne hatt det på engelsk.

Endret av Må jeg?
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...