fotogigen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Gråvær. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Et bilde med potensiale er det første som slår meg. Personlig ville jeg konvertert dette til sorthvitt og dratt godt i kontrastene. Motivet er flott og kompen fungerer så absolutt Lenke til kommentar
Helge Hammertoft Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hei Jeg synes bildet har et flott lys og stemning. Ikke kjedelig, tvert imot. Komposisjonen sitter bra etter min mening. Helge Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg synes denne komposisjonen fungerer veldig fint. Gråvær er gråvær og er i utgangspuktet kjedelig og fargeløst. Dette har du jo skildret veldig bra Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det er flot med det bløde vand, og dramatiske skyer. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Takk for kommentarer, ja meget mulig det ville passet i s/v det skal jeg prøve... Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Et flott landskapsbilde med stort potensiale. Fin sløring og flotte dramatiske skyer. Synes kompet fungerer udmerket her. Liker bilde godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg