Gå til innhold

Eget underforum for League of legends?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hei, tenkte på om man kunne lage et eget underforum for LoL, det er jo faktisk flere som spiller LoL en WoW

Nei.

11-12 millioner spillere er det får spill som når, og iallefall betalende spillere.

 

Ellers har jeg ikke sett rare LoL aktiviteten på forumet.

Ja, Wow har et eget underforum, men den generelle tråden for Wow-prat er på 74000 poster mot, LoL trådens 2700.

 

Så sier du kanskje at Wow-prat tråden er gammel, men til sammenligning så har WoW-tråden et gjennomsnitt på 12333 poster pr. år, 10 000 mer enn LoL tråden har hatt på halvannet år.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Er jo litt stress å ha alt i en tråd da..

Det er berre å opprette fleire relevante trådar etter behov. Blir det mange nok aktive trådar, er det meir truleg at det kjem ein eigen kategori. Pr. Dags dato ser det ikkje ut til at aktiviteten på forumet er høg nok til å ha ein eigen kategori.

Lenke til kommentar

Det var noe slike svar jeg tenkte meg ja :) og IT-Henrik....

Ja, Wow har et eget underforum, men den generelle tråden for Wow-prat er på 74000 poster mot, LoL trådens 2700.
Var det ikke det jeg nevnte i begynnelsen? At wow-spillere er mer opptatt av forums etc? Og når du sier det her :
11-12 millioner spillere er det får spill som når, og iallefall betalende spillere.
så endrer ikke det faktum at det er flere som spiller LoL en WoW? Og hvis poenget ditt var at WoW var enestående med så mange abonnementer, så er jeg enig der. Men må du da komme til tråden her for å si det? Strengt tatt er det common knowledge...

 

Det ser ut til meg at du skrev innlegget for at jeg skrev at LoL har flere spillere enn WoW. (Og siden din tankegang er at mer av alt er bra, så betyr vel det at LoL er bedre enn WoW? Skriver det her litt lenger ned ;) )Du svarte ihvertfall ikke på spørsmålet mitt, om det var muligheter for et LoL forum.

 

Alle de tre punktene du har brakt opp fremmer WoW og sammenligner det med LoL (da aktiviteten på forumet, ikke spillmessig. Ikke noe feil i at du sammenligner WoW med LoL, men når det eneste du har å si er at WoW har mer views, mer posts etc etc. så føles det ut som at du kom hit for og forsvare spillet ditt.) Men uansett, jeg ser hvor du kommer fra :) og det er vel ikke nok LoL-aktivitet her på forumet. Men da spør jeg, hadde ikke et helt underforum med mange tråder om LoL hvor flere folk kanskje hadde ville tatt del i diskusjonen, da disse når frem til flere spillere? For litt tid siden, var det 2-3 sider på Akali builds på LoL-tråden. Noe som var helt greit for meg, fikk jo noen bra games :) men andre ville kanskje diskutert andre emner?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg forsvarer på ingen måte WoW, jeg gidde deg bare et svar hvor jeg brukte ditt eget eksempel.

Det svaret like tydeligvis ikke du.

 

Før du påstår sånt som at:

WoW brukere er mer aktive på forum enn LoL

 

Så kan du vel kanskje referere til artikler og forskning, som beviser dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...