Ideal Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Klaga på skatten, skal ha ut "en jævla masse grunker".. Nok til å kjøpe meg to macbook pro'er, så jeg er i overkant ivrig på å få de. Nå har jeg sittet og ventet på disse pengene i det som føles som en evighet. Er det noen som kan svare på når de kommer? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Skatteetaten kan Når kommer skatteoppgjøret? Skatteoppgjøret kommer når selvangivelsen er ferdig behandlet av Skatteetaten. Hvis du er vanlig lønnsmottaker eller pensjonist, og du ikke har gjort noen endringer i selvangivelsen, får du sannsynligvis skatteoppgjøret 24. juni. Lønnsmottakere eller pensjonister som ikke får skatteoppgjøret i juni, får det enten 17. august, 14. september eller 19. oktober. Selvstendig næringsdrivende og deres ektefeller, får alltid skatteoppgjøret i oktober. Har du penger til gode, får du normalt disse tilsendt i løpet av en til to uker etter at skatteopppgjøret er sendt ut. jfgi Endret 26. september 2011 av stich_it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå