Sheldon C Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Synes extreme gardening innslaget igår var dritmorsomt! :!: Ylvisbrødrene er bra, tredjemann er bare pinlig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg glemte helt å se i går Litt surrete her... Har hørt flere si at episoden i går ikke var den beste da, så ikke den verste jeg kunne gått glipp av kanskje? Gleder meg uansett til imorgen!! Lenke til kommentar
freerun Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Yngste ylvis har bra peiling på afrikansk-engelsk! Ett av de bedre talkshowene, langt bedre enn senkveld. Noen som vet hvor mye sannhet det er i kalle's stjerneprat? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 De har faktisk bodd en periode i Afrika Og det er nok null og niks sannhet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Herlig med RadioTaxi igjen 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Dagens musikkvideo "the meaning of stonehenge" var genial :!: 3 Lenke til kommentar
frds Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Syntes ikke det er bedre en senkveld, men morsomt til tider Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Syntes ikke det er bedre en senkveld, men morsomt til tider WHAT!? Senkveld er pinlig å se på. Harald Rønneberg må være tidenes misslykka "morromann" Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Fantastisk musikkvideo igjen! Det er dette Ylvis gjør best :!: Intervjuene var dog ikke no særlig i dag synes jeg. 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Syntes ikke det er bedre en senkveld, men morsomt til tider Nå er vel Ylvis nærmest en parodi på senkveld, et humorprogram. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Her er den offisielle: http://www.youtube.com/watch?v=_GxkBDJajg4&feature=channel_video_title 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Jeg likte teorien om at det var et skikkelig dårlig fengsel! Forresten burde noen få dette til å bli en hit på Youtube, bare under Josh Groban sitt navn. Bare for å se hvordan folk reagerer. Endret 1. november 2011 av _Hedvig 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Sinnsykt morsomt når de blander inn Honda civicen i teksten, enig i at dette har potensiale til å bli en youtubehit. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Ja, musikkvideoene er Ylvis på sitt aller beste. Det samme gjelder Radio Taxi og Jaques et Florine (parodien på fransk kunstfilm). Endret 2. november 2011 av tlwrtpmc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå