Heddy Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hva synes folk om de først episodene og kommer dere til å følge med mer? For meg ga det absolutt mersmak, synes brødrene er kjempemorsom. Kalle er også artig, mye bedre her enn i Raske Menn synes jeg, som kan bli veldig anstrengt og "prøve-hardt" til tider. I kveld får vi visst se Vegard lure folk til å tro han er Josh Groban Lenke til kommentar
bas Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Nja, synes det halter litt. Blir litt krampaktig til tider, noe jeg synes er synd da jeg i utgangspunktet har sansen for disse brødrene. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Nja, synes det halter litt. Blir litt krampaktig til tider, noe jeg synes er synd da jeg i utgangspunktet har sansen for disse brødrene. Skjønner hva du mener, men tror det kan ta seg opp litt når programmet blir litt mer innkjørt, og gjestene kanskje mer avslappa. Gjestene har forresten mye å si, sketsjene har jeg ingenting å utsette på så langt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Danseåpningene er jo bare herlige Lenke til kommentar
bas Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Må bite i meg den forrige kommentaren min, dagens sending var en høydare og jeg lo godt mange ganger. Måtte også se bort når "Josh Groban" ble intervjuet på radion, ble så flau Endret 26. september 2011 av bas Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Haha, akkurat sånn jeg reagerte, fikk helt vondt av ham jeg! Synes det her var den beste kvelden så langt! Og Jays var jo "nusselig" hehe Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Jeg syns legg det på is var helt sjef ja for og ikke glemme den delen når kalle får frie tøyler Endret 26. september 2011 av ASGE Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Nå skal det sies at de er langt fra like imøtekommende og morsomme når kameraene er skrudd av. Desverre halter også programmet litt, jeg dro på smilebåndet et par ganger men ikke noe stort mer. Slutt å prøve så jævlig hardt. Endret 26. september 2011 av Stereotypisk bergenser Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Syns det er nettopp det de ikke gjør jeg, i motsetninger til mange andre unge komikere. Å prøve for hardt altså. Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hva synes folk om de først episodene og kommer dere til å følge med mer? Kalle er også artig, mye bedre her enn i Raske Menn synes jeg, som kan bli veldig anstrengt og "prøve-hardt" til tider. Ylvis brødrene prøver jo ALLTID for hardt. De er absolutt ikke noe for meg, når man skal le av noe ihvertfall. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Programmet er for langt. 30 minutter er mer enn nok. Et eksempel er gårsdagens utgave. Første halvdel var bra. Etter reklamepausen gikk de tom for interessant materiale. Da blir det lett litt småpinlig. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg syns det er kjempemorsomt. Det er lettbeint, og de klarer å lage underholdning på helt nye måter. Mer kreative komikere finner du ikke i Norge. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Bra at folk har ulike meninger selvfølgelig, noe annet ville vært kjedelig Gleder meg til ny episode i dag, noen som vet hvem som er gjester? Lenke til kommentar
Helpme96 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 jeg synes det er kult når de går på gatene osv. og ikke er i studioet. minner meg for mye om senkveld. til nå syns jeg senkveld er best. liker de veldig godt. syns de er morsommme også da Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Fantastisk danseåpning som vanlig hehe Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Digger programmet! Den taxiscenen må jo være det morsomste på norsk tv siden team antonsen sine glansdager. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Noe er bra, noe er dårlig. Synes en time med det der blir litt mye Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Skjult kamera-opplegget i taxien var rett og slett genialt. Kjempekreativt, enkelit og et lurt konsept. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Noen som husker navnet på musikkgruppa som var gjester hos dem i går? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Katzenjammer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå