naha87 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 hei. Jeg bare lurer på om noen kan hjelpe meg. Jeg kjøpte en leilighet rundt årskifte og flyttet inn i januar. Har bodd her siden, men ble for noen dager siden gjort oppmerksom på at kjøkkenviften faktisk ikke går ut men bare inn i veggen. Er ikke det en stor mangel som jeg burde ha blitt opplyst om av forrige eier/megler før jeg kjøpte leiligheten? er det noe jeg kan klage på nå, eller er det for sent? På forhånd takk =) Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Sikker på at kjøkkenviften ikke har ett kullfilter som renser luften får den går ut i skapet/veggen? Det er en veldig mye brukt løsning på kjøkken hvor man ikke har mulighet for utblås Lenke til kommentar
naha87 Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 nei, det røret som går fra viften går bare inn i et hull i veggen. Forrige eier hadde tenkt å lage et hull til utluftning, men det ble det visst ingenting av.. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Mangler kjøkkenvifte i leilighet.. Det er ikke sikkert du finner løsningen der, men jeg var bare så imponert over meg selv over at jeg kjente igjen tema fra en tidligere tråd, spesielt når tema er manglende kjøkkenvifter. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg tenkte akkurat det samme, "har jeg ikke lest denne tråden før?" Uansett, en vesentlig forskjell på å kjøpe leilighet med mangel, og å leie. Lenke til kommentar
naha87 Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 hehe, takk er jo det samme problemet, men ikke så veldig nyttig i forhold til mitt problem. men hvis jeg må fikse det selv, hvor mye ca koster det å lage hull til utluftning eller eventuelt få tak ett kullfilter ? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Bare så det er sagt. Etter min erfaring er å få luften ut å foretrekke. Kullfilter fungerer, men blåser luften inn i rommet igjen. Jeg foretrekker å bli kvitt luften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå