AnonymDiskusjon Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Et random spørsmål : Synes dere sex kan regnes som et behov? Er ikke så gammel og har ikke kjæreste, men i det siste har det blitt en del.. Føler liksom at jeg blir dårlig hvis jeg ikke får. Altså har jo nesten alltid lyst, men det føles mer som jeg trenger fast sex nå. Er det feil? Postet av anonym: 074915efc502bbc861172a7fdae36c50 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Sex er definitivt et behov. Noen har mer behov enn andre, men uten sex vil de fleste påvirkes emosjonelt. 1 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Ja sex er menneskets og de fleste andre dyrs mest grunnleggende og sterkeste instinkt. Og det er jo ikke så rart i og med at det er sex som bestemmer og driver evulusjonen fremmover. Den mannen som har mest sex (eller mer riktig med flest forskjellige kvinner) er den som viderefører mest gener inn i fremmtidens generasjoner. Endret 26. september 2011 av flesvik Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 JAA, det er viktig, mannen kan være 100 år og demens og hele pakka, men det siste som forsvinner hos en mann er sex lysten, hørt en historie om en 90 år gammel mann på gamlehjemmet som hadde prøvd og voldta en sykesøster, hehehe 1 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Nej. En stark man har inga behov. Lenke til kommentar
guesswho Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 JAA, det er viktig, mannen kan være 100 år og demens og hele pakka, men det siste som forsvinner hos en mann er sex lysten, hørt en historie om en 90 år gammel mann på gamlehjemmet som hadde prøvd og voldta en sykesøster, hehehe hahah. Jeg jobber på senilavdelingen ved et sykehjem og hadde senest i dag en mann på 99 år der som inviterte meg med opp i senga, for så å slå meg på rumpa med stokken sin. Så kan trygt fastslå at sexlysten er det siste som forsvinner!! For å svare på det TS spør om; Jeg tror det er et behov. Man merker det jo fort på humøret når man er vandt til å ha regelmessig sex eller onanere og man ikke gjør det på en stund. 4 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 JAA, det er viktig, mannen kan være 100 år og demens og hele pakka, men det siste som forsvinner hos en mann er sex lysten, hørt en historie om en 90 år gammel mann på gamlehjemmet som hadde prøvd og voldta en sykesøster, hehehe hahah. Jeg jobber på senilavdelingen ved et sykehjem og hadde senest i dag en mann på 99 år der som inviterte meg med opp i senga, for så å slå meg på rumpa med stokken sin. Så kan trygt fastslå at sexlysten er det siste som forsvinner!! For å svare på det TS spør om; Jeg tror det er et behov. Man merker det jo fort på humøret når man er vandt til å ha regelmessig sex eller onanere og man ikke gjør det på en stund. Du skulle gitt han en sug synes jeg 2 Lenke til kommentar
Girly Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg vil kalle sex for et behov. Det er jo meningen, fra naturens side, at mennesker skal ha sex. Det behovet eksisterer kanskje ikke hos alle til alle tider, men jeg tror det er et veldig viktig behov for mange. Lenke til kommentar
Mr_skeptisk Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg vil kalle sex for et behov. Det er jo meningen, fra naturens side, at mennesker skal ha sex. Det behovet eksisterer kanskje ikke hos alle til alle tider, men jeg tror det er et veldig viktig behov for mange. Behovet ligger der nok hos alle. Men en del undertrykker det, og noen fornekter det til og med. Lenke til kommentar
guesswho Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 JAA, det er viktig, mannen kan være 100 år og demens og hele pakka, men det siste som forsvinner hos en mann er sex lysten, hørt en historie om en 90 år gammel mann på gamlehjemmet som hadde prøvd og voldta en sykesøster, hehehe hahah. Jeg jobber på senilavdelingen ved et sykehjem og hadde senest i dag en mann på 99 år der som inviterte meg med opp i senga, for så å slå meg på rumpa med stokken sin. Så kan trygt fastslå at sexlysten er det siste som forsvinner!! For å svare på det TS spør om; Jeg tror det er et behov. Man merker det jo fort på humøret når man er vandt til å ha regelmessig sex eller onanere og man ikke gjør det på en stund. Du skulle gitt han en sug synes jeg Nei, fysj!! Ulovlig hadde det vært også! Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Sèx er som runking, man blir avhengig. Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Jeg har asymmetriske brystmuskler pga overdrevet onani. Ja, min venn. Seksuelltilfredsstillelse i en eller annen form eller farge er et behov. Onani er en fullverdig erstatter for sex, for min del. Sex er skittent. Endret 9. oktober 2011 av medisinOmsider 1 Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 I følge psykologen Maslow og hans behovspyramide er sex absolutt et behov, ja. Mennesker har en rekke grunnleggende fysiologiske behov for å opprettholde sitt eget og artens liv: mat og vann og søvn for å drive kroppen, husly for å beskyttes mot elementene og sex for å reprodusere seg. Videre oppover behovspyramiden kommer bla trygghet, vennskap, selvfølelse og moral. Om man kan regne seksuell nytelse innunder fysiologiske behov er sikkert en diskutert sak, men som reproduksjon er den vital. Lenke til kommentar
largem Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg ser ikke på sex akkurat som et behov, men jeg har behovet for å ha sex med de jeg er sammen med, for det er noe intimt vi gjør sammen og viser hvor mye man bryr seg, jeg har sex for å uttrykke meg med partneren. Jeg for min del greier ikke å ha ONS med tilfeldige jenter, men dette er meg. Vet de fleste gutter ikke er sånn men det blir feil for meg å gå på tilfeldige jenter. 1 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 JAA, det er viktig, mannen kan være 100 år og demens og hele pakka, men det siste som forsvinner hos en mann er sex lysten, hørt en historie om en 90 år gammel mann på gamlehjemmet som hadde prøvd og voldta en sykesøster, hehehe hahah. Jeg jobber på senilavdelingen ved et sykehjem og hadde senest i dag en mann på 99 år der som inviterte meg med opp i senga, for så å slå meg på rumpa med stokken sin. Så kan trygt fastslå at sexlysten er det siste som forsvinner!! For å svare på det TS spør om; Jeg tror det er et behov. Man merker det jo fort på humøret når man er vandt til å ha regelmessig sex eller onanere og man ikke gjør det på en stund. Du skulle gitt han en sug synes jeg Nei, fysj!! Ulovlig hadde det vært også! Fysj? er jo bare og vaske den da Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 JAA, det er viktig, mannen kan være 100 år og demens og hele pakka, men det siste som forsvinner hos en mann er sex lysten, hørt en historie om en 90 år gammel mann på gamlehjemmet som hadde prøvd og voldta en sykesøster, hehehe hahah. Jeg jobber på senilavdelingen ved et sykehjem og hadde senest i dag en mann på 99 år der som inviterte meg med opp i senga, for så å slå meg på rumpa med stokken sin. Så kan trygt fastslå at sexlysten er det siste som forsvinner!! For å svare på det TS spør om; Jeg tror det er et behov. Man merker det jo fort på humøret når man er vandt til å ha regelmessig sex eller onanere og man ikke gjør det på en stund. Jobber også på avdeling for demente, og jeg opplever også at de eldre kvinnene er ganske frempå. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 JAA, det er viktig, mannen kan være 100 år og demens og hele pakka, men det siste som forsvinner hos en mann er sex lysten, hørt en historie om en 90 år gammel mann på gamlehjemmet som hadde prøvd og voldta en sykesøster, hehehe hahah. Jeg jobber på senilavdelingen ved et sykehjem og hadde senest i dag en mann på 99 år der som inviterte meg med opp i senga, for så å slå meg på rumpa med stokken sin. Så kan trygt fastslå at sexlysten er det siste som forsvinner!! For å svare på det TS spør om; Jeg tror det er et behov. Man merker det jo fort på humøret når man er vandt til å ha regelmessig sex eller onanere og man ikke gjør det på en stund. Jobber også på avdeling for demente, og jeg opplever også at de eldre kvinnene er ganske frempå. Antar det er derfor dere jobber der. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Så absolutt.. hadde vært lite artig å se fram til et helt liv i sølibat Men man overlever alltids en stund uten og, selv om det kan føles litt kjipt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Et liv i sølibat må være tragisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Selvsagt er sex et behov. Det er ikke et fysiologisk behov. Man overlever uten sex. Men å overleve er ikke å leve. Jeg kunne ikke gått lengre perioder uten sex tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå