Cuneax Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Full HD til kontoret eller hjemmeskrivebordet. To nye strømsparende skjermer fra Eizo Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Kunne vært fristende om oppløsningen var 1920*1200 og 24 tommers skjerm. Denne er best egnet til "profesjonell" filmtitting. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Full HD på kontoret i utgangen av 2011.. Fy så fort utviklingen går Skjønner ikke hvordan de klarte seg med 1920x1200 i gamle dager 2 Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Full HD på kontoret i utgangen av 2011.. Fy så fort utviklingen går Skjønner ikke hvordan de klarte seg med 1920x1200 i gamle dager Nei, det skjønner ikke jeg heller. Utviklingen på skjermfronten går så det suser. Baklengs... Nedgradere skjermene for å få det veldig moteriktige og kult lydende "merket" Full HD på skjermen. Det går den veien høna sparker, imo. 1 Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 For hvor passer 16:9 dårligst..? Drumroll.. på kontoret Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 For hvor passer 16:9 dårligst..? Drumroll.. på kontoret Dårlig utnytting av skjermflaten, for lite informasjon på skjermen og fører til mye scrolling. 16:10 er minstekravet, 4:3 er ennå bedre. ----- Skjermutviklingen går i beste fall sidelengs om ikke baklengs. LED-baklys er ikke bare en fryd heller. Lenke til kommentar
nst Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tror de hadde vært mye billigere hvis de ikke hadde vært eco. Er det noe man ikke trenger så er det en ECO skjerm for stasjonær. Snart kommer det vel ECO-tastatur med innebygget kamera. Dimmer lysene for caps, scroll og num -lock etter lysforholdene i rommet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tror de hadde vært mye billigere hvis de ikke hadde vært eco. Er det noe man ikke trenger så er det en ECO skjerm for stasjonær. Snart kommer det vel ECO-tastatur med innebygget kamera. Dimmer lysene for caps, scroll og num -lock etter lysforholdene i rommet. Min Eizo-skjerm har et valg for å slå av indikatorlyset, så nå kan jeg skryte av at jeg sparer miljøet BTW: Greit å få det av så det ikke er så plagsomt på kveldstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå