Macint0sh Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Den digitalt deilige og ikke minst dødelige heltinnen ved navn Lara Croft er tilbake er i sitt sjette eventyr. Dersom Lara tror hun simpelthen kan komme valsende tilbake inn i våre liv for å fortsette der hun slapp sist, har hun helt rett. "Tomb Raider: The Angel of Darkness" er endelig tilgjengelig i butikkene etter flere forsinkelser. Les hele omtalen Lenke til kommentar
mr x Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 var en veldig varm og fin omtale spillet fikk.. ser at dette er en pc-versjon,brukte dere tastaturet da dere testet spillet ? har hatt litt pro med styring fra tiligere spill i serien(brukte kontroller) der lurer jeg på om styringer på figuren var bra..? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 var en veldig varm og fin omtale spillet fikk.. ser at dette er en pc-versjon,brukte dere tastaturet da dere testet spillet ? har hatt litt pro med styring fra tiligere spill i serien(brukte kontroller) der lurer jeg på om styringer på figuren var bra..? Styringa på lara croft skal visst være elendig på ps2,eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Parson Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg har nylig begynt å bruke PlayStation 2 kontrolleren min til PC-spill. Styringen fungerer bra - men den er ikke perfekt. Det kan være litt vanskelig å holde tunga rett i munnen når kameravinkelen plutselig endrer seg, men dette er ikke noe verre enn det man opplever i spill som "Silent Hill" og "Resident Evil". Jeg opplevde "walk"-knappen som litt krøklete å bruke. Jeg opplevde det som litt vanskelig å snu meg i visse situasjoner (for eksempel i trapper). Nå er jeg blant de som sverger til å bruke analog-knappene - så det kan jo ha noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Er det ikke slik at dette spillet er blandt de første som har støtte for DX9? I så fall burde jo dere ha testet spillet på en maskin med DX9-skjermkort. I det minste nevnt det i omtalen. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Er det ikke slik at dette spillet er blandt de første som har støtte for DX9? I så fall burde jo dere ha testet spillet på en maskin med DX9-skjermkort. I det minste nevnt det i omtalen. ja ,er enig med deg,selv om de bare hadde en:Athlon 1.3 Ghz, GeForce 2, 256MB RAM, WinXP.. gutta kunne ikke fått mange fps med dette oppsettet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg