protoneedhelp Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 I dag var min første gang på brilleland hvor jeg testet synet mitt, og fikk tatt på meg en linse, det var ikke behagelig i det hele tatt. Etter at jeg ble ferdig, sa han ene mannen der at jeg skulle betale 500 kr. JEg sa til han at jeg skulle betale neste gang, det er fordi jeg skal ditt igjen neste uke. Det blir sånn opplæring greier Og jeg vet at jeg skal ditt noen ganger til. OG det jeg lurer på er ; må jeg betale 500 kroner hver gang jeg er der, eller betaler jeg kun 1 gang for hele opplæringen? takk på forhånd Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Tror nokk ikke de opplærer deg gratis. Få heller en oversikt over hvordan du skal gjøre det. de deler jo ut gratis bruksanvisning til linser. Jeg lærte meg selv opp forran speilet hjemme. Lenke til kommentar
Stigi81 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 I dag var min første gang på brilleland hvor jeg testet synet mitt, og fikk tatt på meg en linse, det var ikke behagelig i det hele tatt. Etter at jeg ble ferdig, sa han ene mannen der at jeg skulle betale 500 kr. JEg sa til han at jeg skulle betale neste gang, det er fordi jeg skal ditt igjen neste uke. Det blir sånn opplæring greier Og jeg vet at jeg skal ditt noen ganger til. OG det jeg lurer på er ; må jeg betale 500 kroner hver gang jeg er der, eller betaler jeg kun 1 gang for hele opplæringen? takk på forhånd Jeg vil nok tro at de 500 kr er for synstesten du tok.. Jeg har gått til Specsavers tidligere, og der tok de ingenting ekstra for at jeg skulle få en "opplæring" i hvordan jeg tar på linser osv. Men dette er muligens forskjellig fra firma til firma. Jeg ville spurt om dette neste gang, og hvis det koster penger, så støtter jeg Mørkeblå sitt forslag om å prøve selv foran speilet Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Det er du selv som må lære å ta de på. De kan kun veilede deg. Du må finne din egen måte å ta de på. Selv bruker jeg og se langt inn i speilet med hode. nesten helst inntill. Så sikter jeg midt på øyet med linsa. Husket jeg bruke ca 1 time første gangen. nå bruker jeg max 1-2 min Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Det er du selv som må lære å ta de på. De kan kun veilede deg. Du må finne din egen måte å ta de på. Selv bruker jeg og se langt inn i speilet med hode. nesten helst inntill. Så sikter jeg midt på øyet med linsa. Husket jeg bruke ca 1 time første gangen. nå bruker jeg max 1-2 min JA, jeg har også hørt om at det kan ta alt fra 2-3 sekunder til 1 time. I dag var min første gang på brilleland hvor jeg testet synet mitt, og fikk tatt på meg en linse, det var ikke behagelig i det hele tatt. Etter at jeg ble ferdig, sa han ene mannen der at jeg skulle betale 500 kr. JEg sa til han at jeg skulle betale neste gang, det er fordi jeg skal ditt igjen neste uke. Det blir sånn opplæring greier Og jeg vet at jeg skal ditt noen ganger til. OG det jeg lurer på er ; må jeg betale 500 kroner hver gang jeg er der, eller betaler jeg kun 1 gang for hele opplæringen? takk på forhånd Jeg vil nok tro at de 500 kr er for synstesten du tok.. Jeg har gått til Specsavers tidligere, og der tok de ingenting ekstra for at jeg skulle få en "opplæring" i hvordan jeg tar på linser osv. Men dette er muligens forskjellig fra firma til firma. Jeg ville spurt om dette neste gang, og hvis det koster penger, så støtter jeg Mørkeblå sitt forslag om å prøve selv foran speilet JEg skal spørre Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Er np å lære seg selv. Finnes masse videoer og forklaringer på nettet. Det at det ikke var behagelig går nok fort over. Med mindre det var en brennende/sviende følelse? I så fall har vel linsen blitt for tørr/du har tatt inni den. Pass på at det ikke skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå