Barnum Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hei, skal kjøpe smartphone og lurer på om det er ulemper å velge Android om en har Mac som datamaskin hjemme? Tenker selvfølgelig på synking (kalender, musikk, bokmerker etc). Eller med andre ord: er fordelene med iPhone-sammen-med-Mac så store at det overveier det meste? Tenker selvfølgelig på at en får mer for pengene om en kjøper Android-telefone enn iPhone.... Takker for innspill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hei, skal kjøpe smartphone og lurer på om det er ulemper å velge Android om en har Mac som datamaskin hjemme? Tenker selvfølgelig på synking (kalender, musikk, bokmerker etc). Eller med andre ord: er fordelene med iPhone-sammen-med-Mac så store at det overveier det meste? Tenker selvfølgelig på at en får mer for pengene om en kjøper Android-telefone enn iPhone.... Takker for innspill! Nå mener ikke jeg at man får mer for pengene om man kjøper Android-telefon i forhold til iPhone. Har du noen gang hatt en iPhone? Lenke til kommentar
Barnum Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Nei, har verken hatt iPhone eller Android. Jeg tolker speker og priser slik, har vel sett mest på Samsung Galaxy S 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Nei, har verken hatt iPhone eller Android. Jeg tolker speker og priser slik, har vel sett mest på Samsung Galaxy S 2. Ok, da har du tolket feil. Stol på meg Orker ikke å forklare i detalj hva som er bedre med iPhone nå, men kan nevne stikkord som: superrask, meget enkel brukergrensesnitt, bra lyd og kamera, veldig solid, Meget bra Apps utvalg på AppStore, bedre utvalg enn Android-marked, krasjer aldri, virus fri, kongebra og superskarp skjerm -med besteoppløsning som noen gang er montert i en telefon, og ikke minst, iCloud som kommer i IOS 5.0 (fungerer med alle Apple produkter) Samtidig kan vi trekke inn fordelene med alle produktene som tilpasser seg iPhone/iPod, som radioer, biler, andre div. docking-systemer++ Ettersom du har Mac, ville jeg personlig valgt iPhone, produktene kommer da fra samme fabrikk, så du unngår uten tvil kompatibel og tilkobling komplikasjoner. Samtidig blir det lettere å synkronisere enhetene (iCloud) Men for all del, Samsung Galaxy S2 er også en telefon i toppklassen. Det er fullt mulig å kjøpe en android telefon og bruke Mac til synkronisering osv.. Det er rett og slett avhengig av smak og behag. Endret 20. oktober 2011 av Slettet-awWb2dC Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Om du velger Android ville jeg lastet ned Doubletwist på macen til synkronisering. Digg program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå