Jan Erik Engan Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Tungvær Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tok dette nå i ettermiddag.E134 dette ved Hokksund,mørk himmel og litt sol bakfra..og 10min senere styrtet regnet ned.Kirken i bakgrunnen er Haug Kirke.Klonet vekk noen biler på broen,men valgte å beholde en. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Heftige skyer, fine høstfarger, synes også kompen er OK, selv om det oppleves litt midtstilt. Litt klonespor her og der, og så ser det litt pussig ut med lyktestolper i vannet og ikke på broa Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Heftige skyer, fine høstfarger, synes også kompen er OK, selv om det oppleves litt midtstilt. Litt klonespor her og der, og så ser det litt pussig ut med lyktestolper i vannet og ikke på broa Pokker..det skulle ikke skjedd ang lyktestolpene i bekken..hmm.jaja..gikk vel litt fort da Løst i en mindre versjon Endret 26. september 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Bilde med nydelig lys! Flott med elva som løper inn i bildet. Blir litt sånn "finn fem feil" dette med manglende stolper på brua. Hvor er de fire andre?? Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Dette er et bilde i min smak, flott til lykke med temadagen i oktober Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Et bra høstbilde, likte dette:) Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Flott naturskildring. En aning for mørkt etter min mening. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Flott dybde. Sterke fine farger og dramatisk himmel. Et flott bilde. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Bilde med nydelig lys! Flott med elva som løper inn i bildet. Blir litt sånn "finn fem feil" dette med manglende stolper på brua. Hvor er de fire andre?? Hehe..fikk reddet det tror jeg Et bra høstbilde, likte dette:) Takker Dette er et bilde i min smak, flott til lykke med temadagen i oktober Takker for det Flott naturskildring. En aning for mørkt etter min mening. Takker..var mørkt..vel ikke mørkt som kvelden,men mørkt som det blir i lite lys og tunge mørke skyer Flott dybde. Sterke fine farger og dramatisk himmel. Et flott bilde. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg