Gå til innhold

Erfaringer med minpakke.no?

nomore

Anbefalte innlegg

Hei,

Kom over denne artikkelen i dag: http://www.nettavisen.no/tjenester/article3228363.ece

Tjenesten minpakke.no ser da altså ut til å være en butikk som sender deg forhåndsvalgte produkter på gitte forbruksvarer(som såpe, deodorant, kondomer osv).

Eg synes den virker GENIAL, og har allerede sett etter de tingene eg pleier å kjøpe inn regelmessig, aka forbruksvarer, men fant dessverre få av de. Har derfor sendt e-post til de for å se om disse kan skaffes, og ikke minst se hvor kjapt de reagerer.

Noen som har brukt disse? Ser ut til at de er relativt nye, så spørs hvor populær den er blitt enda.

Ser for meg å slippe å kjøpe tannkrem, tannkoster, håndsåpe, dusjsåper, deo, oppvaskmiddel, vaskemiddel, tøymykner, husvaskemidler osv osv. Dette er jo ting eg kjøper regelmessig uansett(med varierende intervall), så å slippe å huske og kjøpe disse hadde vært genialt.

Prisen ser heller ikke så alt for høy ut. Ulempen er at for hver forsendelse tar de ca 50kr i frakt, uansett hvor mye som sendes. Mao lønner det seg å time sendingene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendte e-post i går, etter arbeidstid(ca i femtiden), med produktønsker. Fikk svar i dag. Positivt raskt svar, og tilbakemeldingen var at de skulle få det meste av ønskene mine inn i løpet av dagen.

Blir eg den første til å teste, eller har noen testet allerede? :)

Lenke til kommentar

Jeg har hvertfall ikke hørt om denne siden før nå, men jeg må si at konseptet er genialt :) Jeg kommer garantert til å følge tråden for å se om du er fornøyd hvis du evt. bestiller! Du blir nok den første, men det er jo bra for oss andre :tease:

At det er tidsbesparende er jo konge, og hvis det er billigere i tillegg vil det hvertfall være aktuelt for meg :dribble:

Lenke til kommentar

Hehe, noen må være først! :p

Konseptet frister, om det fungerer over tid. Noe eg tipper krever ressurser og brukere.

Tidsbesparende tror eg nok det blir, men billigere blir det sannsynligvis ikke. Prisen pr produkt ser ut til å være tilsvarende det man betaler i butikk(prisgaranti, skryter de av), men i tillegg må man betale frakt pr forsendelse. Med andre ord vil resultatet bli at man betaler tilsvarende det man gjør ellers(siden de kan være litt billigere enn det du betaler) eller litt mer. Men det er akseptabelt for å slippe å handle disse tingene jevnlig selv :)

Lenke til kommentar

Høres fornuftig ut det du skriver. Fikk en tanke i hodet nettopp, om at dette må være genialt for studenter som bor kollektivt? Samle alle som bor ved siden av deg til å komme å lage en liste over produkter de vil ha regelmessig, bestemmer én person som pakken sendes til og så deles frakten på alle.

I'm genious!

Lenke til kommentar

Ikke dumt. Tenkte og på at eg også gjerne kunne tenkt meg å fått tilsendt boxere og sokker med jevne mellomrom. Ikke det at eg har stor slitasje, men om eg kunne fått tilsendt en stk ny boxer og et par nye sokker pr måned burde undertøysgarderoben holdes godt vedlike :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har også brukt MinPakke en stund nå, og er veldig fornøyd. Nå slipper jeg å "skrike" ut for alle andre i butikken at jeg faktisk kjøper kondomer. Nå får jeg dem rett i postkassen i stedet, sammen med kontaktlinsene jeg bruker. Kundeservice var litt treg til å svare, men når produktene er billigst i landet skal jeg overse akkurat det :-)

Lenke til kommentar

Eg har enda ikke fått somlet meg til å bestille noe der, men har bemerket følgende:

- ikke mulig å endre passord(kun tilsendt passord)

- ikke mulig å betale med annet enn SMS

Arbeidsgiveren min dekker telefonabonnementet mitt, men ikke hygieneprodukter. Så enn så lenge sitter eg dessverre på hyllen. Men tjenesten er veldig forlokkende.

(ps: eg har heller ikke somlet meg til å ønske disse endringene)

Lenke til kommentar

Flott. Ser nå at passordet enten blir lagret i klartekst i databasen deres, eller at det brukes en reverserbar kryptering. Eg får nemlig samme passord tilsendt hver gang eg bruker "Glemt passord?"-funksjonen. Dette er dårlig praksis/design, og samtidig som at manglende mulighet for å bestemme passordet selv er lite kundevennlig. Fikser du dette også? :)

Endret av nomore
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...