Niklasp Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Fire av ti vil prøve noe nytt. Svenskene flykter fra Spotify Lenke til kommentar
aksels Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Har premium, e verdt det. 1 Lenke til kommentar
Joak1mV Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg som har premium, føler bare det er digg at gratistjenesten er blitt dårligere.. Endelig føler jeg at jeg ikke sløser penger Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Betaler selv 50kr i måneden for Spotify og kan ikke si annet enn at jeg er storfornøyd. At spotify nå går mer vekk fra gratisløsninger synes jeg er helt greit, og var uansett som forventet. Man kan ikke drive gratis butikk i lengden, og utvalget musikk er uansett så stort at det forsvarer prisen. Lenke til kommentar
TobbenTM Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Noe av det verste er at de nå KREVER facebook konto for å opprette en Spotify konto. http://getsatisfaction.com/spotify/topics/can_you_sign_up_for_spotify_without_facebook 1 Lenke til kommentar
Frufsa Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 @TobbenTM enda godt jeg har hatt det siden beta da, så jeg slippe og sette opp ny Lenke til kommentar
TobbenTM Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Joda, greit det, men Spotify er jo nå i en av de største vekstfasene (USA), da burde de ikke tenke så kort å kreve Facebook konto. Syntes jeg da. 2 Lenke til kommentar
Frufsa Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 @TobvenTM støtter den;) veldigt merkeligt, men så har vel de fleste face da Lenke til kommentar
Occi Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Å kreve fb-bruker er bare latterlig. Ingenting kan forsvare slik påtvungen bruk av andre tjenester de har avtaler med. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Se på VG, gjør det dem også. For at du skal kunne kommentere på artikler. Må ha konto på Facebook. Mer og mer kommer til å bli integrert og låst på den måten der. Liker det absolutt ikke. Du kan vel mer eller mindre ikke surfe på en eneste nettside uten at den er knyttet i mindre eller større grad opp mot Facebook. Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Irriterende at Facebook tar over alt! 1 Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Grunnen til dette er at Spotify har herpet sin egen tjeneste for og komme inn i Amerika. #1 Flere album av fantastiske artister forsvinner. Over 10 av mine favoritt album laget av powermetal band, er vekke fra Spotify, Gratis tjenesten er ubrukelig og ikke alle har lyst til og betale for en tjeneste som fjerner musikken dems. Kamelot, Eluveitie og mange andre band har blitt regelmessig fjernet fra Spotify, enten ved album eller enkelt sanger. Dette gjelder sikkert også andre band i andre sjangere. Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Grunnen til dette er at Spotify har herpet sin egen tjeneste for og komme inn i Amerika. #1 Flere album av fantastiske artister forsvinner. Over 10 av mine favoritt album laget av powermetal band, er vekke fra Spotify, Gratis tjenesten er ubrukelig og ikke alle har lyst til og betale for en tjeneste som fjerner musikken dems. Kamelot, Eluveitie og mange andre band har blitt regelmessig fjernet fra Spotify, enten ved album eller enkelt sanger. Dette gjelder sikkert også andre band i andre sjangere. Derfor byttet jeg fra Spotify til Wimp! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Trist utvikling for Spotify det her ja. Synes også det er noe dritt at man nå nærmest skal tvinges på enten Spotify eller Facebook dersom man kun er interessert i det ene. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Se på VG, gjør det dem også. For at du skal kunne kommentere på artikler. Må ha konto på Facebook. Ikke helt det samme siden VGs kommentarfelt ikke er en hovedtjeneste, som ei heller ikke tilbyr en betalt tjeneste som ikke engang i utgangspunktet har noen relasjoner til Facebook (mens VG har det pga. hindre trolls vha. ekte identiteter). 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Vurderer å avslutte min preminum konto hos spotify og heller prøve wimp. Mem hva om wimp gjør det samme?? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Vurderer å avslutte min preminum konto hos spotify og heller prøve wimp. Mem hva om wimp gjør det samme?? Da avslutter du jo bare Wimp også? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Jeg synes ikke 99,- er dyrt for den mengden musikk man kan finne på Spotify. 99 kr i måneden er for de fleste nordmenn ganske lite i forhold til hva andre ting koster. Det jeg riktignok ønsker Spotify forandret på var muligheten for CD-kvalitet på låtene. Hvis man først skal spille på et litt bedre anlegg merker man forskjell på 320 og WAV, FLAC etc. Endret 26. september 2011 av flogieboogie Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Om 99 kroner er dyrt eller ei avhenger av personen. Er du interesert i standard utvalget, toppers. Men liker du litt mer kuriøsiøse ting slik som jeg som har faktisk en del Japanske band, så er utvalget NULL. Spotify hadde ett utvalg på det feltet som var stort da jeg begynte, faktisk en god del som jeg ikke hadde hørt før, men de forsvant en etter en. Til slutt var lista tom, og dette var før begrensningene og stor reklamekampanjene begynte. Og jeg avsluttet der og da hele Spotify og fyrte opp Winamp med egen musikk. Nå kan jeg spille hva jeg vil, når jeg vil og ikke F om noen kan stoppe meg eller fjerne de fra lista Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det ene trenger jo ikke utelukke det andre. Nå hører jeg på en spilleliste som har det meste fra Spotify, litt fra iTunes og resten fra CD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå