Mgut Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 jeg har handlet veldig mye fra komplett det siste året og jeg må si jeg er fornøyd med dem, men nå ser jeg at Amentio har akkurat det samme jeg skal handle på komplett og til billigere, skal kjøpe meg en ny stasjonær så jeg lurer på hvilken nettbutikk jeg skal hansle fra? Pris forskjellen er 800kr med akkurat samme delene jeg skal kjøpe meg amentio har alt for kr 2673.- ink frakt, men komplett har det for kr 3401,- ink frakt er det noen som har erfaring med Amentio og som kan fortelle litt om dem? dette setter jeg stor pris på om noen hjelper meg med dette Lenke til kommentar
riroil Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det er vel nok av negative tråder om Amentio her dersom du søker litt. Du kan jo også lese erfaringene her så ser du at det ikke er mange som har noe godt og si om denne sjappa. Jeg ville nok kostet på meg de 800,- og vært sikker på at jeg fikk varen. Eventuellt sjekket prisjakt.no og sett om jeg fant noen andre steder hvor de selger denne. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Sjekk at dem har masse på lager av dei tinga du kjøper. Da er du sikker på at dem faktisk har det på lager også Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Amentio er møkk. Hadde glatt betalt de 800kr ekstra for å 1. få varene 2. få varene raskt 3. være rimelig sikker på at man får support hvis noe skjer.. 2 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Amentio kan virke billig, men den dagen du sitter der med postkassen full av skjegg og venter på sakene dine på fjerde måneden, kan du være helt sikker på at de ekstra pengene til Komplett virker som en god investering. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 ok, tusen takk skal dere ha, da blir det fortsatt komplett for meg Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Sjekk at dem har masse på lager av dei tinga du kjøper. Da er du sikker på at dem faktisk har det på lager også Nei, faktisk ikke. Amentio har lite (eller ingenting) på lager selv. De speiler leverandørenes lagerstatus, men det er utrolig mye feil i dette systemet, så det er mange her som har bestilt varer som "Amentio" har 100+ av på lager, men som venter i flere måneder... før de til slutt går konkurs. Og da er pengene dine tapt. Lenke til kommentar
WishYou Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Amentio har lite (eller ingenting) på lager selv. De speiler leverandørenes lagerstatus, men det er utrolig mye feil i dette systemet,... Problemet er hverken feil lagerstatus eller leveringsevne hos Amentios distributører. Men distributørene vil ha pengen sine og sender ingen varer ut uten at Amentio kan gjøre opp for seg. Og for tiden har Amentio hverken likviditet eller kreditt, derfor sliter de litt med å få varer til sine kunder. Sjekk aftenpostens artikkel: http://www.aftenposten.no/okonomi/innland/article4238539.ece God beskrivelse av problematikken. Wish 1 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) "den dagen du sitter der med sjegget i postkassen" Fixed* :!: Endret 7. oktober 2011 av WilliamAR Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Husk at når en butikk går konkurs mister du i realiteten alle reklamasjonsrettigheter. Det er kanskje 800kr billigere nå men på lengre sikt kan det bli en dyr affære.. "den dagen du sitter der med skjegget i postkassen" Fixed* :!: Fixed* Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Amentio gikk nesten konkurs i sommer, nettsiden ble nedlagt, og en drøss med kunder stod i fare for å miste pengene sine i ting de hadde bestilt. Heldigvis ble de kjøpt ut / overtatt av noen andre, som tok ansvar, og selskapet har visst nå andre eiere. Men jeg vil dessverre fremdeles stille spørsmålstegn ved seriøsiteten til Amentio. Samt at support er en gjenganger der, samt fremsendingstid (de bruker visst fjernlager, altså eksportører i asia osv...) som iblandt kan ta mange uker, tom. måneder... Det virker som om de har en del problemer innad i bedriften, og selv om det har kommet nye eiere til, så er drifterne og de ansatte tilsynelatende de samme som kjørte det i grøfta. Amentio har lite (eller ingenting) på lager selv. De speiler leverandørenes lagerstatus, men det er utrolig mye feil i dette systemet, så det er mange her som har bestilt varer som "Amentio" har 100+ av på lager, men som venter i flere måneder... før de til slutt går konkurs. Og da er pengene dine tapt. Hvordan er dette dersom du betaler med kredittkort? Er det ikke noen beskyttelse å hente der? Endret 8. oktober 2011 av Runinho Lenke til kommentar
riroil Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 For å presisere. De GIKK konkurs. En av lederene kjøpte konkursboet og startet opp igjen. Det er akkurat de samme folkene, de har bare omrokert litt på eierstrukturen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå