Kuldesjokk Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hei, min samsung syncmaster 20" gjør noe merkelig, jeg skrur den på, ser bildet i cirka 1 sekund, så skrur den seg av, for så å repetere prossesen, noen som vet hva dette er? Har ikke lyst å kjøpe ny tredje skjerm, så håper det er en simpel løsning Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hvis den er tilkoblet en datamaskin - koble den fra. Det burde fikse biffen. Hvis du på en måte er avhengig av at skjermen er tilkoblet datamaskinen, så ville jeg også ha begynt å lure på om det kan være noe feil med maskinens skjermkort. Av og til ligger feilen et sted mellom de to - sjekk at kabelen sitter ordentlig tilkoblet i begge ender. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 har koblet fra alt bortsett fra strøm. Den klarer ikke "holde" skjermen på. Lenke til kommentar
steros Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tipper det er en Synchmaster 206BW du har. Tipper også at du har hatt den en god stund. I tillegg tipper jeg at den har stått på full lysstyrke det meste av tiden. Etter en stund vil den slå seg på som normalt, men dette vil ta lenger og lenger til etter hvert. Hadde det samme problemet selv. Problemet kommer av at en kondensator begynner å ta kvelden. Du kan reparere det selv, hvis du har adgang til loddebolt og riktig kondensator: http://normsweb.com/tektips/sam206bw.shtml Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Tror ikke jeg gidder fikse det da det er en fin unnskyldning for ny skjerm, men takk for tipset, fikk den på etter at den stod en stund, så har jeg hvertfall skjerm en stund til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå