ltdata Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hei, Jeg trenger følgene: mp3 spiller Funksjoner jeg trenger; mulighet til å spille av musikk En skjerm som viser hvilke låter jeg spiller og mulighet for å bla seg frem til låter Helst IKKE touchscreen minimum 8 gb minne Ikke for stor (bør kunne jogges med) Under 800kr helst. Jeg trenger ikke noen andre funskjoner enn dette. Har dere noen tips om noen bra spillere? Lenke til kommentar
Helpme96 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg liker apple sin ipod'er veldig godt. De finnes i forskjellige størrelser osv. Mini ipod Eller ipod nano. Men de koster en del da men er man heldig så finner man de på under tusenlappen på tilbud (spørs hvilken type da) Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 valget falt på sandisk sansa clip+ 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 valget falt på sandisk sansa clip+ Er du fornøyd med den?? lurer på samme Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 valget falt på sandisk sansa clip+ Er du fornøyd med den?? lurer på samme Egentlig litt misfornøyd. Hadde lest masse positivt om den. Problemet er at batterikapasiteten er veldig lav. I tillegg er navigeringen mellom mappene tungvint. Fordelen er jo at den har en skjerm. Den beste mp3 spilleren jeg har hatt er grundig mpaxx. 400kr på elkjøp. liten, ingen skjerm, men utrolig batterikapasitet. Meget bra til jogging. Ikke bra om du vil navigere til forksjellige musikkfiler. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Bra at jeg ikke kjøpte den i dag. impulskjøpte en fra philips i dag. ville ha skjerm, og knapper. får se om den funker, lover 25 timer batteri Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 @leifeinar: Kan du fortelle hvilken du kjøpte og hvorvidt du er fornøyd? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 @leifeinar: Kan du fortelle hvilken du kjøpte og hvorvidt du er fornøyd? Ironisk nok så skremte jeg liv i min gamle "creative zen V pluss" når jeg kjøpte den fra hilips, plutselig ble batteriet veldig bra så den nye er faktisk ikke åpnet enda bestillte meg ogå et nytt batteri fra ebay bare for og prøve om jeg klarer og skifte. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Tok i bruk den phillips spilleren i dag. synest den funker fint, litt boomy i basen på koss porta pro men noen enkle instillinger "loudness" fixet det. stock headset hadde egentlig fin lyd, men mangler dybde/bass.fin størrelse fine menyer. prøvde mp3, Flac, og losssless. den spillte alle de. men lossless albummet ville den ikke lese fra mappen men havnet på roten. lossless sangen var sleepsong med secret garden, etter litt instillinger og koss HT ble lyden veldig bra. Skal rapportere på batteriet om litt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå