Gå til innhold

Hvilken pc bør jeg velge?

Ny bærbar til 4000 kr  

11 stemmer

1. 1. Hvilken av disse pcene er best?

• Toshiba Satellite C660-1MT
    • Acer Aspire 5750
    • FUJITSU LIFEBOOK AH531
    • Et annet alternativ. Utdyp hvilken i tråden.
      0

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en ny bærbar pc. Den skal brukes til tekstbehandling, enkel bilderedigering, musikkavspilling, surfing og mulig jeg skal innstalere et musikkprogram (til dj-spilling). Den skal ikke brukes til gaming. Ser på meg selv som en gjennomsnittsbruker.

Etter litt undersøkelse har jeg funnet to som virker bra, men kan for lite om dette til å vite om det virkelig er gode bærebare pcer, og eventuelt hvilken jeg bør velge.

Her er en link til hver av de:

Toshiba: http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/SATC6601MT/toshiba-satellite-15-6-barbar-pc-c660-1mt

Acer: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=647088#extra

Endret av dobnit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aceren har bedre prosessor, ellers er de ganske like spesifikasjonsmessig.

Toshiba er kanskje kjent for å ha litt bedre byggekvalitet, men jeg tror ikke det er store forskjellen her.

Ingen vil heller ha imponerende batterilevetid eller ytelse på noen måte.

Jeg tror du burde gå for den du synes ser pen ut, til ditt bruk vil de gjøre en like god jobb begge to.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke peiling på PCer, men har litt erfaring med Toshiba satellite. Min suger baller, og har gjort det i fra dag en. Har hatt den i ca 3 år nå, og jeg antar at de sikkert har laget noen fine laptops, men etter min erfaring, kommer jeg aldri til å vurdere en slik igjen. Før jeg la inn win7 ultimate på den, dugte den ikke engang til vanlig nettsurfing. Veldig subjektivt og umodent innlegg, men jeg anbefaler at du styrer unna Toshiba. Batteriet døde forresten for over et år siden. Dvs at den ikke lever et millisekund uten strømkabel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...