Krismeko Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Sti med utsikt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Nydelig bilde dette her , flott dybde. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Kjempeflott! Utrolig fint oversiktsbilde i vakkert lys. Sort bakgrunn gjør det enda bedre;) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Nydelig bilde dette her , flott dybde. Tusen takk:) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Kjempeflott! Utrolig fint oversiktsbilde i vakkert lys. Sort bakgrunn gjør det enda bedre;) Tusen takk, så koselig at du likte bildet. Jeg tok flere nesten like og var veldig usikker om jeg hadde plukka ut det riktige. Og så glemte jeg helt å prøve med anna bakgrunn, så takk for tipset, da må jeg prøve det:)) Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Et flott bilde av høsten. Kunne tenkt meg høyere standpunkt så bakken til venstre ikke ble så dominerende. Har du støv på brikka di eller er de svarte prikkene fugler ? Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Et vakkert og velkomponert landskapsbilde. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Uff, er vi så nærme vinteren... Fint oversiktsbilde, gode høstfarger. Litt enig i at det kanskje ble litt mye forgrunn - og så ser det veldig ut som du har støv på brikka di... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg