Lyngaas Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Overclocka min Intel I5 760 fra Standard 2.8 ghz til 3.6 ghz og har vel egentlig ikke merket noe forskjell, kjøler den med en CM V8 og idle så ligger den rundt 40-44 grader, men kommer aldri over 50-55 grader på full load. Strømforsyningen min yter 500W og lurer litt på om jeg har muligheten til å clocke den noe høyere? Er veldig ny når det kommer til overclocking så tips og slikt ville vært supert Endret 26. september 2011 av Lyngaas Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har overclocket min i5 760 til 4 Ghz. Og alt er stabilt, har ikke hatt noen problemer Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har klokket min i5 til 4,4 ghz. Jeg kan overklokke lenger, men jeg har lite bruk for mer Hz^^ Bruker Corsair H50 CPU-kjøler. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har klokket min i5 til 4,4 ghz. Jeg kan overklokke lenger, men jeg har lite bruk for mer Hz^^ Bruker Corsair H50 CPU-kjøler. Hva slags volt bruker du ? kan du droppe et CPU-Z bilde ? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Hva slags volt bruker du ? kan du droppe et CPU-Z bilde ? Jeg solgte RAM'en min i helgen, og jeg får ikke den nye før i morgen Sitter på skolebærbar at the moment.. Jeg slenger opp et bilde på kvelden i morgen! Endret 4. oktober 2011 av Reap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå