asad Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg er i chapter 2. Skal dra til valley of mines, men siden jeg har funnet dragon slicer, er jeg litt hypp på å trene styrken opp til 80. Nå er jeg på 71. Finnes det andre måter å trene styrke på forresten? Jeg har 5 kings barrel, hvis det har noe å si. Setter stor pris på alle svar. Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 ehøm..... hadde vært greit og vite hva slags spill du snakker om da.... går ut i fra at det er gothic2 du snakker om? Lenke til kommentar
MurphY- Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Når du har lært basic skills i alchemy kan du lage strenght og dexterity potions. Jeg brukte ca. 20-25lp på healing potions og da fikk jeg option å lage strenght potion, dette var til høyre for smeden og lærlingen Brian i byen. Du må ha dragon root også for å lage strenght potions. Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Ja, det hjelper kanskje å skrive navnet på spillet. Glemte visst den lille detaljen. Ja, det er Gothic 2. Vet du om noen som kan trene styrke over 60? Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Når du har lært basic skills i alchemy kan du lage strenght og dexterity potions. Jeg brukte ca. 20-25lp på healing potions og da fikk jeg option å lage strenght potion, dette var til høyre for smeden og lærlingen Brian i byen. Du må ha dragon root også for å lage strenght potions. Ok, jeg har 30 LP, så jeg skal vurdere det,hvor mye styrke får man fra en dragoon root? Er det ingen i nærheten av byen som trener over 60 p ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Man får vanligvis +1 strength av dragon root. Tror ikke det er noen i nærheten av byen som kan trene deg over 60 strength, nei :-? Lenke til kommentar
MurphY- Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Ved strenght potion får du 5strenght ved å ta 1 drgaon root ikke miksa med kings sorrel får du 1 strenght. Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 I valley of mines er det en smed i borgen som kan trene deg opp til 75 eller 80 i styrke.Husker jeg ikke helt feil så het han vel brutus.Tror du må betale han 200 gp ,men det er vel ikke all verden. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Mortis barracks (khorinis) militian (you don´t talk to him before you join militia) 1 militian 60 Feros castle (valley of mines) bring his sword back (Quest `Feros sword´) 4 everyone 70 Opolos monastery Novice 1 Novice/ Mage 70 Brutus castle (valley of mines) 200 gold (Quest `gold für Brutus´) only in 2 and 3 everyone 75 Ingmar upper district Paladin 3 Paladin 90 Torlof onars farm you don´t join a guild, mercs 1 mercs/ dragon hunters, you are not in a guild 90 Torlof ship - 6 everyone 100 Bennet ship - 6 everyone 100 du bør også sjekke denne sia ,for alle mulig om Gothic 2 hjelP! http://forum.jowood.com/showthread.php?s=&...&threadid=18780 <--Trainers og maps http://forum.jowood.com <---Beste Forumet om G2 Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Takker så meget for. Nå er jeg klok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå