Jan Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 jeg finner ikke cs keyen min på reg edit! hva skal jeg gjøre...? min hensikt er å slette den gamle og få tatt i bruk den nye keyen min.. hvordan kan jeg slette cs key og få skrevet inn ny? Lenke til kommentar
formann Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 HKEY_CURRENT_USERSoftwareValveHalf LifeSettings -> Key Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Den er jo seff i regedit da.. HKEY_CURRENT_USER - Software - Valve - Half-Life - Settings.. Da kommer "key" fram.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 key kommer ikke frem Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Lag en ny string/Reg_SZ (høyreklikk new : string) som heter Key da Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Eller bare installler HF på nytt igjen. Selvfølgelig vis du ikke har Cs og updatene tilgjengelig så forstår jeg hvorfor du gjør dette isteden. Anders: Er det bare meg eller er dagene *litt* gærne på den derrre TG04 countdownen din? Forresten ses på TG04 Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 countdownen er korrekt den så det er nok bare deg, eller browseren din da Har bare testa i IE6 og Opera7 jeg, der viser den nå 242 dager som er korrekt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 hehe nei lite til fremgang... jeg har nemlig ikke HL generationpacken tilgjengelig lenger siden søskenbarnet mitt lånte det på forrige lan og er i usa... :-? kommer frem tre alternativer...tre reg og første er (ikke standard) endrer jeg den så skjer det plett lite...cs keyen min funker fint på gamle maskina men på ny maskina sitter jeg blegg fast... takker for hjelp Lenke til kommentar
Assterix Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Du kan også laste ned en cs key changer.. Der står nåværende cd key Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Her. Google er din kompis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå