JayMK93 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Er det fremdeles mange som spiller CoD4? Eller er det vanskelig å finne mange fulle servere? Savner spillet men gidder ikke å finne det fram hvis ingen spiller det. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 finner mange fulle servere, men er ikke like mye som det var før. Det er litt synd siden CoD4 synes jeg er 10x bedre enn mw2 og blackops Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg kjøpte MW3, og da fikk jeg med Cod4, men fikk ikke startet det fra steam. Gikk rett til desktop... Tror det kan være fordi at jeg prøvde og kjøre det på 2560 x 1600... Har ikke feilsøkt så mye på det, men noen som har tips? BF2 måtte jeg kjøre på en CPU core, kanskje det er noe av det samme her? Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Ok takker Synes ogsaa CoD4 er det beste CoD ute der Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg kjøpte MW3, og da fikk jeg med Cod4, men fikk ikke startet det fra steam. Gikk rett til desktop... Tror det kan være fordi at jeg prøvde og kjøre det på 2560 x 1600... Har ikke feilsøkt så mye på det, men noen som har tips? BF2 måtte jeg kjøre på en CPU core, kanskje det er noe av det samme her? prøv å slå av steam overlay Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Møter mange norske på CoD4 1.6 patchen Spiller der selv Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 spiller gjerne på 1.7 da, dumt å spre spillerne utover forskjellige versjoner (og 1.7 er siste patchen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå