anderfo Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 For en stund siden leste jeg om Wacom Inkling, en fancy ny greie á la tegnebrett, men uten brett...kun en liten penn som faktisk har blekk, og som lagrer tegningene dine som vektorgrafikk med lagdeling. Genial greie som jeg ønsker å bruke både i jobben og privat. Les om Inkling her. Jeg fant verken forumtråder, artikler eller tester på hw.no/tek.no/akam.no om denne (venter spent på at det skal dukke opp!), og i prisguiden finner jeg den ikke, kun gjennom fritekstsøket. Den ser ut til å være i salg i noen butikker, men foreløpig står folk på venteliste for å få den. Er det noen her som har prøvd Inkling? Og: Hvilken butikk er anbefalt for å bestille slikt som ikke er på lager ennå? Da jeg sjekket for et par uker siden var det flere butikker som skreiv at de ville få den inn om ca 10 dager. Nå står det nøyaktig det samme hos de fleste, mens noen har høynet til slutten av november (!). Går det an å stole på slike estimater i det hele tatt? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg bestilte Inkling hos MPX i desember, da det stod at det var "bekreftet til lager" om noen dager. Nå har det lenge stått "Ikke på lager. 14 stk. Bekreftet 13.jan.2012" og i går kveld begynte det å telle nedover - for en time siden sto det "Ikke på lager. 3 stk. Bekreftet 13.jan.2012". og nå står det "Ikke på lager. 2 stk. Bekreftet 13.jan.2012". http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=648582 Er dette tall fra virkeligheten, som betyr at de faktisk får inn enheter og sender dem ut til de som har bestilt, eller opererer MPX med fiktive tall i nedtellinga si? Om en times tid antar jeg at telleren kommer til 0, spent på hva slags dato de da finner på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå