Joachim_F Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 CD Projekt hinter om fremtiden til Geralt. Les hele saken Lenke til kommentar
archeronx Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Men ingen ps3 versjon hvis ikke jeg tar feil. Som er synd Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Er vel lettere å dev et 360 spill Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 CDP kunne sikkert portet det fint over til PS3 også. Håper de gjør det slik at enda flere får sjansen til å spille denne perlen. Regner med at TW3 kommer, så jeg gleder meg stort. Håper bare de ikke har med QTE i det. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Er vel lettere å dev et 360 spill Det er nok lettere når du tar utgangspunkt i et PC-spill, ettersom både XBox og PC bruker DirectX, mens PS3 bruker en eller annen OpenGL-variant. Du skal ikke se bort fra det kommer til PS3 før eller siden, når de får tid til å lage en OpenGl-variant av spillmotoren. Uansett godt å høre at Witcher 3 er under utvikling. Sjelden har jeg vært mer sikker på at et ulansert spill skal kjøpes. Både pga kvaliteten til Witcher 2, og til måten PC project behandler kundene sine med gratis DLC og forbedringer i hytt og pine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå