merkur Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 er ikke sikker på hvem som er best men den morsomste og kuleste av de nyeste filmene som har kommet ut er vel Bruc Almigthy :smile: Men Matrix Reloaded er rå den også! 8) Lenke til kommentar
l2c Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hmm.. av trailere jeg husker, som virkelig har rocka, må vel traileren til Star Wars Episode 1 The Phantom Menace nevnes... Bare teaseren alene ga meg frysninger... synd filmen skuffet sånn : Andre som må nevnes, er jo twin-tower spiderman teaseren, første matrix-saken som ble visst (husker jeg ble VEEELDIG interresert, men skjønte nada av hjemmesida dens back then, så glemte av den til den nesten var på kino )... Av nye filmer, er Underworld traileren ganske kul..? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Underworld ser jo ut som en kopi av Blade, X-men og The Matrix... bare med en fin dame Lenke til kommentar
atticus Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg husker Pearl Harbor traileren var spesiell i midt øye, men filmen var jo ikke verdens beste.. Bruce Almighty er jo også ganske høyt på listen. Men helt enig at Underworld ser ut som en X-men / Reloaded Twist.. Men det er vel det vi må forvente.. Svary Movie 3 traileren synes jeg ser rå ut.. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Syns Bad Boys 2 Traileren er litt artig jeg.. er lenge siden jeg så den sist.. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Sorry.. Glemte den kuleste traileren 4 3VAH KILL BILL !!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå