Gå til innhold

Beste film-trailer?


Fingolfin

Anbefalte innlegg

Hva er den beste film-traileren du har sett, og hvor så du den?

 

Den absolutt beste er da jeg, og ca. 200 andre so lå i Frognerparken i fjor fikk slippe inn kl. 6(eller deromkring) i storsalen på Colosseum og fikk sitte på gulvet foran skjermen. Grunnen var selvsagt The Two Towers traileren, som er den beste jeg har sett til dags dato :woot: Stemningen var også på topp, og jeg følte gåsehud nedover ryggen da de storslagne scenene fløt over lerrettet..

 

Nuh?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du var også i køen vilket nummer var du, jeg var 34.

 

 

ps jepp Two Towers er nok en av de beste jeg har sett

 

Jeg og en kamerat var nr. 157(meg) og han var 158.. Vi var 10 nr. unna å få billett til premieren. Det var litt bittert... :lol:

Er du medlem på ringenesherre.no forumet?

Lenke til kommentar
Once upon a time in mexico ser sinnsyk ut den og. Gleder meg også til kill bill kommer. Quentin Tarrantino is back on track :D

er Robert Rodriguez som har laget (og skrevet) begge de filmene ... ikke no Tarantino .. har altid trodd det selv .. men han har jobbet no jævla mye med Tarantino .

 

Tarantino er opptatt med Kill Bill nå.

Kill bill ble nylig delt opp i 2 filmer (ble for lang)

traileren finner dere HER

Lenke til kommentar
Once upon a time in mexico ser sinnsyk ut den og. Gleder meg også til kill bill kommer. Quentin Tarrantino is back on track :D

er Robert Rodriguez som har laget (og skrevet) begge de filmene ... ikke no Tarantino .. har altid trodd det selv .. men han har jobbet no fordømte mye med Tarantino .

 

Tarantino er opptatt med Kill Bill nå.

Kill bill ble nylig delt opp i 2 filmer (ble for lang)

traileren finner dere HER

Din nisse. Kill Bill er en ny film laget av Tarrantino. Vet da at Desperados og once apon a time in mexico er laget av rodgigues. Tarrantino var assistent regissør (eller noe sånt) for rodgrigues under desperados.

 

Det jeg mente (også sa) var at jeg også gledet meg til Kill Bill som kommer senere i år. Har også fått med meg for en stund siden at den ble delt opp. Så det egentlig blir 2 filmer :D extra joy

Lenke til kommentar
Din nisse. Kill Bill er en ny film laget av Tarrantino. Vet da at Desperados og once apon a time in mexico er laget av rodgigues. Tarrantino var assistent regissør (eller noe sånt) for rodgrigues under desperados.

 

Det jeg mente (også sa) var at jeg også gledet meg til Kill Bill som kommer senere i år. Har også fått med meg for en stund siden at den ble delt opp. Så det egentlig blir 2 filmer :D extra joy

din nisse ..

 

så ikke det ..

og det eneste Quentin Tarantino gjorde i Desperado var å spille en bitte liten rolle.. han gjorde elles ikke en dritt bak kameraet

 

 

nisse!

(hva er så spennende med nisse?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...