Fingolfin Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hva er den beste film-traileren du har sett, og hvor så du den? Den absolutt beste er da jeg, og ca. 200 andre so lå i Frognerparken i fjor fikk slippe inn kl. 6(eller deromkring) i storsalen på Colosseum og fikk sitte på gulvet foran skjermen. Grunnen var selvsagt The Two Towers traileren, som er den beste jeg har sett til dags dato Stemningen var også på topp, og jeg følte gåsehud nedover ryggen da de storslagne scenene fløt over lerrettet.. Nuh? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 beste er vanskelig .. men beste nye trailer er uten tvil traileren til "once upon a time in mexico" aka "Desperado 2" med samme folka og alt dere kan finne Traileren her http://www.apple.com/trailers/sony_picture...natimeinmexico/ (eneste synd er at de super gitar koffertene er tilbake .. denne gang med flammekaster ..) Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 HM, har aldri funnet igjen akkurat den traileren de viste på Colosseum, men jeg håper på at den kanskje er med på DVD'en.. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Two Towers traileren som kom sist høst ruler! Lenke til kommentar
do'h Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 du var også i køen vilket nummer var du, jeg var 34. ps jepp Two Towers er nok en av de beste jeg har sett Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Seriøst?.. "Jeg er Dina".. beste traileren jeg har sett så langt.. Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 du var også i køen vilket nummer var du, jeg var 34. ps jepp Two Towers er nok en av de beste jeg har sett Jeg og en kamerat var nr. 157(meg) og han var 158.. Vi var 10 nr. unna å få billett til premieren. Det var litt bittert... Er du medlem på ringenesherre.no forumet? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 beste er vanskelig .. men beste nye trailer er uten tvil traileren til "once upon a time in mexico" aka "Desperado 2" Den så jækla rå ut. :o Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Matrix Reloaded! Helt klart! Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg synes faktisk Xmen2 teaseren (ikke traileren) som kom først var helt utrolig RÅ! Once upon a time in mexico ser sinnsyk ut den og. Gleder meg også til kill bill kommer. Quentin Tarrantino is back on track Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Once upon a time i nMexico så lettere latterlig ut spør du meg... Med gitar-flammekaster og en helt utrolig stygg "hopp inn og lande i setet på bilen" scene... Men, slike filmer kan jo være underholdende; bare se på Terminator!(1) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Once upon a time in mexico ser sinnsyk ut den og. Gleder meg også til kill bill kommer. Quentin Tarrantino is back on track er Robert Rodriguez som har laget (og skrevet) begge de filmene ... ikke no Tarantino .. har altid trodd det selv .. men han har jobbet no jævla mye med Tarantino . Tarantino er opptatt med Kill Bill nå. Kill bill ble nylig delt opp i 2 filmer (ble for lang) traileren finner dere HER Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Once upon a time in mexico ser sinnsyk ut den og. Gleder meg også til kill bill kommer. Quentin Tarrantino is back on track er Robert Rodriguez som har laget (og skrevet) begge de filmene ... ikke no Tarantino .. har altid trodd det selv .. men han har jobbet no fordømte mye med Tarantino . Tarantino er opptatt med Kill Bill nå. Kill bill ble nylig delt opp i 2 filmer (ble for lang) traileren finner dere HER Din nisse. Kill Bill er en ny film laget av Tarrantino. Vet da at Desperados og once apon a time in mexico er laget av rodgigues. Tarrantino var assistent regissør (eller noe sånt) for rodgrigues under desperados. Det jeg mente (også sa) var at jeg også gledet meg til Kill Bill som kommer senere i år. Har også fått med meg for en stund siden at den ble delt opp. Så det egentlig blir 2 filmer extra joy Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 traileren til Bowling for Columbine fikk meg virkelig til å få lyst til å se filmen... og det var jaggu verdt penga også, tidenes mest geniale dokumentar i mine øyne... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Din nisse. Kill Bill er en ny film laget av Tarrantino. Vet da at Desperados og once apon a time in mexico er laget av rodgigues. Tarrantino var assistent regissør (eller noe sånt) for rodgrigues under desperados. Det jeg mente (også sa) var at jeg også gledet meg til Kill Bill som kommer senere i år. Har også fått med meg for en stund siden at den ble delt opp. Så det egentlig blir 2 filmer extra joy din nisse .. så ikke det .. og det eneste Quentin Tarantino gjorde i Desperado var å spille en bitte liten rolle.. han gjorde elles ikke en dritt bak kameraet nisse! (hva er så spennende med nisse?) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Quentin Tarantino er genial! Ingen som har sett From Dusk Till Dawn? Uansett, så såg jeg en liten (reklame)snutt for filmen Memento. Den skal jeg se! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Quentin Tarantino er genial! Ingen som har sett From Dusk Till Dawn? Uansett, så såg jeg en liten (reklame)snutt for filmen Memento. Den skal jeg se! Selfølgelig har man sett From dusk to dawn. Folk som ikke har sett den filmen er nisser <---- :o Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Selfølgelig har man sett From dusk to dawn. Folk som ikke har sett den filmen er nisser <---- :o That's the spirit, men kan nesten vedde på at det er mange nisser her som ikke har sett den Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Eg må si at eg har sett den filmen en del ganger. Men ikke pga av selve filmen men pga Salma Hayek sine scener :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå