Maria1990 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hei! Jeg er en jente på rundt 20 år, og har g anske "tjukke" armer; ikke pga muskler, men de er bare ikke så slanke som resten av kroppen. Jeg vil derfor trene for å få armene i en bedre fasong; i den firbindelse lurte jeg på om noen har tips til hvordan jeg bør trene; hva jeg skla gjøre. Jeg er medlem i treningssenter der jeg har alle fasiliteter. Så jeg lurte på hvordan jeg skla gå frem. Og så en ting til; jeg vil at armene mine skal bli slankere, ikke får svære muskler som ser så maskulint ut Håper noe kan komme med råd og tips og veiledning. Takker så meget på forhånd! Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Haha, svære muskler er ikke noe du får over natta. Vil du ha tynnere armer må du ligge i kalori-underskudd. Se denne filmen: http://www.youtube.com/watch?v=5iSWWgMQDmc&feature=related Her får du masse gratis. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Haha, svære muskler er ikke noe du får over natta. Vil du ha tynnere armer må du ligge i kalori-underskudd. Se denne filmen: http://www.youtube.com/watch?v=5iSWWgMQDmc&feature=related Her får du masse gratis. Og av alle de ekspertene du kan velge så velger du Arild Haugen 1 Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 ÆÆÆÆ jeg kan ikke se filmen her.. Har du en link i så fall. Og Arild Haugen, btw, er ikke han en en eneste svær muskelmassebunt? :/ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hei! Jeg er en jente på rundt 20 år, og har g anske "tjukke" armer; ikke pga muskler, men de er bare ikke så slanke som resten av kroppen. Jeg vil derfor trene for å få armene i en bedre fasong; i den firbindelse lurte jeg på om noen har tips til hvordan jeg bør trene; hva jeg skla gjøre. Jeg er medlem i treningssenter der jeg har alle fasiliteter. Så jeg lurte på hvordan jeg skla gå frem. Og så en ting til; jeg vil at armene mine skal bli slankere, ikke får svære muskler som ser så maskulint ut Håper noe kan komme med råd og tips og veiledning. Takker så meget på forhånd! Bli eldre så ser du at det er bortkastet tid, det går ikke an å punkt-forbrenne noe som betyr at resten av kroppen også må slankes. Hvis du er slank ellers, så kan du ende opp med å bli mager/bein rangel når du er fornøyd med armene. Ikke akkurat noe som gutter ser etter. For at en jente skal få store muskler og se "maskulin ut", vil tro at Marit Bjørgen er for mye for mange jenter, så må du trene i mange år og ha et ekstremt bra kosthold. Jenter har rett og slett ikke samme anlegg som gutter til å få muskler. Derfor kan du med god samvittighet trene vekter (hele kroppen) og få en slank kropp. Og av alle de ekspertene du kan velge så velger du Arild Haugen For all del, ikke den skarpeste kniven i skuffen, men han har peiling. Både kroppens utseende og ytelse er et kraftig testament på det! Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Hehe, nei Marit Bjørgen armer vil jeg helst ikke ha. Men da følger jeg ditt råd og trener med vekter, og så får jeg håpe det hjelper. Trener jo ellers resten av kroppen og da; både utholdning og styrke, men bør nok sette mer fokus på armene nåja. Takk igjen Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) En kvinne produserer svært små mengder testosteron, mye mindre enn det menn gjør (og heldigvis for det). I og med at testosteron er kanskje det viktigste hormonet i forhold til muskelvekst og styrke, så bør det gi mening at kvinner med svært lave nivåer av testosteron, aldri vil ha mulighet til å bygge den muskelmassen og oppnå de styrkeøkningene gutta opplever. Kilde Endret 27. september 2011 av LtdEdFred Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Tren øvelser som armhevinger (hjelper triceps som er på baksiden av armen) og skulderpress/sidehev (for skuldre) så vil det hjelpe med definisjonen av musklene i armene dine, og det ser bedre ut enn "rette" store armer. Begynn med armhevinger på knærne om du ikke klarer fulle Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Muskelbygging i seg selv vil ikke redusere fettet som har lagt seg på armen, man vil bare få sterkere men like tykke armer. Den eneste måten å redusere fettet på armene er å redusere fettet på hele kroppen, og da er det lavkalori og utholdenhetstrening som gjelder. Man kan ikke isolere fettreduksjon i armene ved å gjøre styrketrening med dem. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Men armer med muskler ser bedre ut enn armer uten muskler (ja, også på jenter)! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå