Gjest medlem-82119 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Dette blir en åpen tråd, men jeg lurer på hvilke brukererfaringer dere har med mobiler, nettverk, og os. På mobilsiden så er det byggekvalitet, stabilitet, hvor lett den får riper, levetid, støtte for apper og software, software som kjøres på pc (til f.eks software) og generell support. På nettverk er det selvsagt dekning og hastighet, oppetid og nedtid som teller. OS går både på brukervennlighet, sikkerhet og støtte for software. Jeg leser i ulike tråder om bedrifter som bytter f.eks fra telefon til netcom og opplever elendig dekning i etterkant. Støtte for flash slik at man kan spille flashspill på f.eks facebook, brukervennlighet, skypestøtte, sikkerhet mot virus og malware (er software som legges ut kontrollert om de fungerer eller inneholder virus og malware). Opplever selv masse irritasjoner på dise tingene. Folk som ikke kan ringe meg fordi dems telefon, nettverk, simkort, nummer eller whatever ikke støtter mitt tlfnr, nettverk, simkort, telefon. Teleselskap som innrømmer at noen ikke kan ringe meg og at jeg ikke kan ringe alle uten å skjønne hvorfor, simkort som ikke funker med mobilen, rare viderekoblinger til nummer som ikke er ibruk som bl.a tele2 har gjort flere ganger med meg osv. Lurer også på om network norway er oppe å gå skikkelig. Vi måtte kutte dem ut siden vi hverken fikk sendt mms, ringt eller noe selv om instillingene var riktige. Så, hvem og hva er bra og dårlig på markedet idag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå