asad Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Det har nå skjedd 2 ganger. PC`en bare skrur seg av når jeg spiller Gothic 2. Dette skjedde etter jeg hadde spilt i 3-4 timer. NÅr jeg restarter spillet, går det ikke an å bevege musa, alle innstillinger er på default og den øverste saven i rekka, er borte!Det eneste er en hvit flekk der bildet av save-skjermen skulle vært. Når jeg reinnstalerer spillet funker alt igjen. Men det er utrolig kjedelig å reinnstallere 2-3 ganger i uka. Har dette skjedd med noen her? Prossesoren min er ikke overklokket, og PC`en skrur seg ikke av ellers. Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg går ut i fra at du har oppdatert grafikk kortet ditt ? 8) Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Det har jeg. Jeg kjører 9500@9800 driveren på Radeon 9500 kortet mitt. Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 hmm.... merkelig mulig det kommer en patch eller noe som kan ordne opp i dette men for og være ærlig.... jeg vet ikke Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Jeg får se om det skjer flere ganger, håper ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå