Disco Stu Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hei godtfolk Jeg tenker å bygge ut endel, men sliter litt med å finne snekker/entrepenør. De jeg har sendt forespørsel til, svarer ikke eller utfører ikke slike jobber. Noen som kan tipse meg her? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hvor i landet bor du, kanskje litt greit å få vite det.... Lenke til kommentar
noobeknife Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Legge ut oppdrag på finn.no? Endret 26. september 2011 av noobeknife Lenke til kommentar
Disco Stu Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Hvor i landet bor du, kanskje litt greit å få vite det.... Det har du selvfølgelig rett i. Bor i Nittedal, rett nord for Oslo Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 xD Bor der selv, flaks, er på vei inn i lære. Hvordan tilbygg har du i planene. Nittedal Snekkerservice as Dyb og Jensen Bygg AS Åge Johansen A/S Bygg Team Smart Bygg Ditt bygg THjacobsen Der har du noen firmaer som jobber i nærheten Lenke til kommentar
Disco Stu Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Legge ut oppdrag på finn.no? har litt dårlig erfaring med slikt. la ut på mittanbud.no og anbudstorget.no. Men det var mange "useriøse" svar. Vil ha noen som snakker norsk og som kan hjelpe meg med hele prosessen Lenke til kommentar
Disco Stu Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 xD Bor der selv, flaks, er på vei inn i lære. Hvordan tilbygg har du i planene. Nittedal Snekkerservice as Dyb og Jensen Bygg AS Åge Johansen A/S Bygg Team Smart Bygg Ditt bygg THjacobsen Der har du noen firmaer som jobber i nærheten Takker Det er snakk om en ekstra etasje på enebolig og muligens tilbygg Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Alle søknader har kommet igjennom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå