Joachim_F Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det etterlengtede spillet kommer ikke før jul. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Aiai, da får jeg hvertfall mer tid til andre spill da Selv om diablo frister Lenke til kommentar
pong Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Men i helvete da!!! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Kansje de får tid til å lage en saklig offline- singleplayer-modus. AtW Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ingen kan ha bli overrasket over utsettelsen. Blizzard gir ikke ut spill før de er ferdige, og Diablo 3 trenger en del ekstra polering før det holder Blizzard-standard. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Vet mesteparten her synes det er plagsomt med utsettelser, men synes selv det er fantastisk at Blizzard har muligheten, og bruker den, til å gjøre seg fornøyde med produktet før de sender det ut. Mer enn nok spill som er i en beta status da det kommer ut til forbruker, noe som er enda mer plagsomt. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Vet mesteparten her synes det er plagsomt med utsettelser, men synes selv det er fantastisk at Blizzard har muligheten, og bruker den, til å gjøre seg fornøyde med produktet før de sender det ut. Mer enn nok spill som er i en beta status da det kommer ut til forbruker, noe som er enda mer plagsomt. Støttes helhjertet. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ingen overraskelse dette her. De holder tradisjonen tro. Diablo II var tross alt 2 år forsinket det også (planlagt release: 1998. Actual release: 2000). Vil heller ha et skikkelig polert og gjennført spill enn noe som er beta/uferdig. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg har lyst på Diablo 3 under juletreet for å si det sånn Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 så lenge spillet blir bra er det greit for min del. lanser heller et bra ferdig spill en et uferdig dårlig et Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 så lenge spillet blir bra er det greit for min del. lanser heller et bra ferdig spill en et uferdig dårlig et Lanser heller et bra spill på tiden, enn ett bra spill forsinket... AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå