Morten Ellingsen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 R.I.P Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Kondolerer Morten, du har min medfølelse - i det minste har du fått tatt et godt minne. Ringmerkingen tilsier at det ikke er noen "john doe", slik at nærmeste pårørende kan få overlevert budskapet Synes det var noe rare saker på bakgrunnen, den er kanskje litt hardt behandlet? - ellers er det et fint bilde av den avdøde. Skyt katta! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Nydelig bilde av 'lynvingen'. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Kondolerer Morten, du har min medfølelse - i det minste har du fått tatt et godt minne. Ringmerkingen tilsier at det ikke er noen "john doe", slik at nærmeste pårørende kan få overlevert budskapet Synes det var noe rare saker på bakgrunnen, den er kanskje litt hardt behandlet? - ellers er det et fint bilde av den avdøde. Skyt katta! Hehe: Takk for kommentaren. Du har helt rett når det gjelder bakgrunnen, og jeg så det ikke før du nevner det. Har kun kjørt vanlig støyfjerning i Rawconverteren..hmmm.. Merkelig. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Trist historie, men skarpt og fint bilde! Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Kondolerer, det siste bildet ble iallefall severdig. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ett greit portrett av en spettmeis. Synd den ble tatt av dage, men du får fore på så kommer det flere. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Supert igjen. Jeg bare elsker disse farvene du får til. Heldig du som har litt interesante fugler i haven. Jeg har bare trost og skjærer, De har overtatt hele 'godset.'. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Flott bilde, skarpt og gode farger:) Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Kondolerer, Morten... Om det er en trøst så har du i allefall foreviget denne krabaten på en høyst verdig måte. Vakkert! Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Et flott fuglebilde. Skarpt med fine detaljer. Synd at nabokatten fikk tatt den. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Topp kvalitet dette, synd med fuglen, men litt moro må jo katter få ha Lenke til kommentar
karoald Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ein fin komp-fint bilde med fine farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg